Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > wat kan ik bij zebravinken zetten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : wat kan ik bij zebravinken zetten
steynkorse
Website Member
Posts :156

Website Member
2004-12-09 - 17:42:55 send message to steynkorse

beste vogelliefhebbers, wij willen naast het sirieus kweken met parkieten en papegaaien een kleine vlucht maken met wat zebravinken erin.

Nu is mijn vraag
wat kan ik bij zebra vinken zetten in een kooi van 1, 5 lang 50 breed en 50 hoog

ik wil er
-een koppel zebravinken in zetten
-koppel gould amadines
-spitsstaarten

kan dit of wordt het een bloedbad?
en wat kunnen jullie mij nog meer adviseren uitgaande van een koppel zebravinken

groetjes steyn


spitsstaart amadine
Website Member
Posts :88

Website Member
2004-12-09 - 20:16:04 send message to spitsstaart amadine

hallo dit moet geen probleem zijn aleen het mannetje van de spitsstaart kan soms tijdens de kweek fel zijn maar dit valt eigelijk reuze mee 2 mannetjes spitsstaarten kan soms wel verkeert aflopen mvg dirk


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-12-09 - 21:03:53 send message to Mario

Bovengenoemde combi is geen probleem.

Wel niet in je hoofd krijgen om er 1 of meerdere van je parkieten bij te laten.happy :)


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2004-12-10 - 11:36:18 send message to dijkkamp

hoi steynkorse

op zich zal het wel goed gaan maar hang wel genoeg nestkastjes op een stuk of 6 en houd er rekening mee dat de zebravinken nestverstoorders kunnen zijn en vooral als je jonge zebravinken hebt die willen zich nog wel eens vergissen uit welk nestkastje of ze komen voor ruzie onderling ben ik niet zo bang maar spiststaarten en zebravinken kunnen er wel wat van als je pech hebt maar dat is per koppel verschillend dus afwachten maar en als je de mogelijkheid hebt zou ik de kooi toch wat langer maken vind 1,50 m wel wat klein voor drie koppels en wat doe je met de jongen blijven die er bij zo ja als je dan twee ronden doet dan moet je er rekening mee houden dat er dus na twee ronden als het allemaal goed gaat er ongeveer 30 vogels (elk koppel 8 jongen) in zitten en dat is dan wel veel maar dat snap je zelf ook wel natuurlijk



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 155 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede