Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Ervaring met goede IP camera op wifi Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Ervaring met goede IP camera op wifi
jaap van de pol
Website Member
Posts :377

Website Member
2015-07-23 - 23:04:28 send message to jaap van de pol

Hallo

Wie heeft goede ervaringen met IP camera's? Met name camera's die middels wifi verbonden zijn met de telefoon. Ik heb vandaag een aanbieding van de lidl geprobeerd maar dat was geen succes. In het vogelverblijf maakte de camera geen verbinding meer. Waarschijnlijk te ver weg. Ook waren de beelden erg traag. Graag zou ik wat aanbevelingen krijgen welke camera's geschikt zijn voor wat langere afstanden. Ook andere tips zijn natuurlijk welkom

Groet
Jaap


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2015-07-24 - 12:38:09 send message to P.Rooth

Gazen frames zoals het gaas waarachter de vogels zitten geeft enorm veel vertraging zo niet geen signaal houd me gewoon bij de draadjes camera's tenzij je een camera via het stroomnet ken laten lopen zoals tegenwoordig veel computers verbonden worden met de basis


dundee
Website Member
Posts :57

Website Member
2015-07-24 - 13:06:26 send message to dundee

Heb ook zo'n camera gekocht. er blijft een lampje knipperen en de camera beelden zijn makkelijk te bekijken door anderen. ( beveiliging is kinderspel) ik had hem toevallig even op m'n slaapkamer staan. midden in de nacht begon de camera opeens te draaien, iemand keek dus toen mee. heb de stekker eruit getrokken. De camera maakt door dat draaien veel geluid en midden in de nacht icm het knipperende lampje, kunnen de vogels erg van schrikken en heb je stress in je hok. dus even het navragen waard zou ik zeggen.
Ik moet dus ook weer wat anders, hou je mij ook op de hoogte...?
MVG Robin


emots
Website Member
Posts :13

Website Member
2015-07-25 - 00:35:09 send message to emots

Ik heb een Dericam. En die is vergelijkbaar met Foscam. Heb de camera nu al een aantal jaar. Bevalt prima. Met 3 keer optische zoom, ir cut voor goed beeld. Prima via WiFi. Infrarood is aan of uit te zetten, kortom ben er tevreden over.


jaap van de pol
Website Member
Posts :377

Website Member
2015-07-26 - 23:39:11 send message to jaap van de pol

Oke, zal ik eens nader gaan bekijken.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-07-27 - 17:26:31 send message to Henk57

Ik heb zo een ding van groupdeal bevalt prima



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 219 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede