Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > pas eigenaar roodrug parkieten maar twijfel Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : pas eigenaar roodrug parkieten maar twijfel
veronique77
Website Member
Posts :4

Website Member
2016-01-15 - 10:47:52 send message to veronique77

Ik heb sinds gisteren twee roodrug parkieten overgenomen door overlijden eigenaar zitten in kamervoliere (nog.tot zomer ivm nog geen buitenvoliere) nu is mij gezegd dat t een koppel is.dat ze nauwelijks hard geluid maken. maar nu schreeuwen ze echt beide heel hard dat mn kids er bang van worden is dat normaal? Als ik doek om de voliere hang zijn ze wat stiller.
Het zijn beide opaline roodruggen eentje met rood op zn hoofd en rode borst(niet fel rood maar.roder dan de ander) dat zou de man moeten zijn en de ander is nauwelijks rood op hoofd en borst heel klein beetje.meer rode gloed dan rode veren zeg maar. Dat zou dan de pop moeten zijn is me verteld.
Ik heb in een voliere ernaast twee turquoisine mannen en kpoi daarnaast een dwergpapagaai van 13 jr oud. Schreeuwen ze drm misschien zo hard?
Ik moet eerst voliere kopen voor buiten maar wegens t overlijden vorige eigenaar ging t allemaal wat sneller dan verwacht dat ik ze kreeg.


veronique77
Website Member
Posts :4

Website Member
2016-01-15 - 10:49:11 send message to veronique77

Foto plaatsen lukt me helaas.niet


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2016-01-15 - 11:38:19 send message to Daniel

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Beste Veronique,

Hier kan je vinden hoe je foto's plaatst:

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=3863&recordnum=0

En hier zie je een koppel wildkleur roodruggen



De pop zit vooraan, de man achteraan. Alleen zijn er ook verschillende mutaties er anders uitzien. Dus als jouw vogels niet op deze vogels lijken hebben we toch een foto nodig om te zien of je een koppel hebt.


veronique77
Website Member
Posts :4

Website Member
2016-01-15 - 12:01:07 send message to veronique77

Nee heb geen wildkleur heb opaline beide overwegend geel met alle kleuren van de regenboog in de veren. Helaas foto lukt niet omdat ik geen pc heb alleen gsm om mee te i ternetten. Dan probeer ik even op andere manier


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2016-01-15 - 12:38:24 send message to Daniel

Hier is een foto van een koppel. De pop zit hier links. Poppen zijn niet zo geel als de mannen. De hoeveelheid rood kan wel flink verschillen van vogel tot vogel



veronique77
Website Member
Posts :4

Website Member
2016-01-15 - 14:42:01 send message to veronique77

Dank je weet inmiddels via kweker dat t twee mannen zijn pallid opaline. Dus moet nu snel opzoek naar een pop.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 170 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede