Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Zwolle Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Zwolle
tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2016-02-15 - 20:23:48 send message to tropic

Weet er al iemand of Zwolle opnieuw doorgaat in de hallen van september, of zoals alle voorgaande jaren in de oude opstelling?
Is belangrijk om afspraken te maken met sommige mensen.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2016-02-15 - 20:33:39 send message to P.Rooth

Op 17 sept zal de volgende zijn hoe die opstelling zal zijn kan je nu nog niet weten aangezien het pas in sept zal zijn . Je kunt het vragen aan iemand van de vereniging http://www.volierevriend.nl/index.php?page=Informatie-Zwolse-Vogelmarkt


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2016-02-15 - 21:35:20 send message to tropic

Misschien dat ik onduidelijk was;, ik bedoel de gebruikte hallen van september 2015 OF de vroegere twee hallen zoals die reeds jaren gebruikt zijn??


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2016-02-16 - 11:02:14 send message to wiechmann

Paul volgens mijn weten is het toch aankomend weekend Zwolle . En ik denk dat we nog in februari zitten .
Typ foutje kan gebeuren .


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2016-02-16 - 13:40:00 send message to P.Rooth

Klopt Wiechman was al met de markt van sept bezig omdat ik dacht gelezen te hebben dat de vraag was voor de markt in sept '
Deze markt is net als die van sept 2015 in dezelfde hallen vind het voor velen minder overzichtelijk aangezien in de booghal vroeger de markten waren en nu in die grote en de booghal of de markt in sept weer in de jaren gebruikte hallen zal plaatsvinden is een groot vraagteken we zijn pas feb en er kan van alles gebeuren net zoals vorig jaar er een asielopvang was in de achterste hal gewoon de website van de vereniging in de gaten houden anders ff een mail eraan wagen krijg je geheid antwoord

Paul


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2016-02-16 - 21:32:58 send message to hj de graaf

Goedenavond,

We hebben dezelfde hallen als in september. Op het moment verblijven er geen vluchtelingen maar toen wij met de voorbereidingen begonnen was dat niet zeker en hebben we gekozen om op dezelfde wijze door te gaan.

Elk nadeel heeft zijn voordeel, wellicht is het zo misschien wat onoverzichtelijk ,maar we hebben zo weer meer liefhebbers een plekje kunnen geven! ook zijn er weer meer standhouders in de buitenrand met aanverwante artikelen. Ook zal de route beter worden aangegeven. Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen kijk even op de facebook pagina van de markt daar staan de laatste plattegronden ook

https://www.facebook.com/zwolsevogelmarkt/?fref=ts

mvg

H.J de Graaf


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2016-02-17 - 15:03:24 send message to P.Rooth

Had begrepen dat zoveel liefhebbers geboekt hadden dat deze 2 hallen al gevuld waren PFFF

Lijkt dat de Zwolse vogelmarkt steeds groter wordt



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 205 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede