ik heb 2 koppels en smorgens en savonds hoor je ze wel de vluchten zijn gewoon open aan de voorkant heb tot op heden geen probleem met de buuren kunnen ze beter ook niet doen woon hier al 30 jaar , had ook blauwvoorhoofd amazones die hoor je veel duidelijker en die heb ik dan ook weggedaan.,
hallo ik heb in het verleden ook een koppel rose's gehad.het is inderdaad wel toedoen alleen als ze even tekeer gaan dan is het wel goed tehoren hoor.maar dat is dan ook maar even.ik zou persoonlijk beginnen met een jong koppel op gezetten.en het beste is dan ook bij twee verschillende kwekers,dan weet je zeker dat je onverwant heb.en dan weet je ook wat de afkomst is.succes ermee
Hallo ik heb een koppel dat erg veel schreeuwt en nu wel erg veel nu ze eieren hebben.Elk geluidje dat ze niet kunnen plaatsen gaan ze krijsen.Maar ik vind het niet erg maar als je in een woonwijk woont en je treft zo een koppel dan krijg je problemen met je buren.Je mag wel bij mij een keertje komen kijken heb wel meer soorten. groetjes freek
Langskomen is goed. Ligt er wel aan waar. Om vogels te halen geef ik niet om afstanden. Maar een keer komen kijken moet wel binnen redelijk gebied zijn. Ik woon in de buurt van Emmeloord.
Hallo je mag wel langskomen is geen probleem de roses hebben eieren dus kan je ze horen als er iemand komt ahahhah.Ik woon ongeveer 35 min rijden van jou verwijderd.Woonin niebert ligt tussen drachten en groningen.tel 0594696730 groetjes freek.