Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vogels die tegen enige drukte kunnen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vogels die tegen enige drukte kunnen
kievit1
Website Member
Posts :2

Website Member
2016-09-28 - 12:25:14 send message to kievit1

hallo,

na enige jaren geen vogels gehad te hebben ( en een tweetal verhuizingen) heb ik nu weer de tijd en de ruimte om weer iets met vogels te gaan doen. Het zal zeer hobbymatig worden in eerste instantie.

ik wil graag buiten een voliere neerzetten van 5 meter lang en een meter breed. Het nachthok is binnen in een schuur, en zal 1,5 bij 1,5 meter gaan worden. In de schuur wordt ook wel eens wat geklust en er staan fietsen van de jeugd.

Nu ben ik op zoek naar een koppel vogels die enigzins tegen wat drukte kan en niet gauw in de stress kan raken.

het zou dan gaan om grote parkieten of papegaaien.


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2016-09-29 - 14:59:12 send message to kamervoliere

naar mijn idee heel veel soorten er zullen misschien uitzonderingen zijn,heb hier ook 3 vluchten binnen die ik gebruik als uitvliegvlucht voor de jonge vogels en winters als de hokken weer leeg zijn worden er sommige vogels gehuisvest wegens vorst je zal zien dat ze juist veel rustiger worden tammer tussen haakjes


kievit1
Website Member
Posts :2

Website Member
2016-09-29 - 17:23:35 send message to kievit1

bedankt voor u antwoord,

ik heb wel eens gehoord dat sommig vogels, bijv bonte boeren wat stressig kunnen zijn als de situatie veranderd. Dat wil ik graag voorkomen, daarom de vraag welke vogels in een nachthok kunnen waar weleens wat geluid is, of wat geklust wordt


Johan Gaas
Website Member
Posts :55

Website Member
2016-09-29 - 20:31:08 send message to Johan Gaas

Ik zou gaan voor tamme vogels, soort maakt dan niet zoveel uit. Tamme vogels vinden het altijd wel leuk als er wat gebeurt. Schuwe hebben dan juist stress.


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2016-09-30 - 22:21:03 send message to ineznick

Pyrrhura's zijn meestal heel makkelijk . Denk dat je eerst wat uit moet zoeken wat je wilt, dan gaan kijken of het schuwe vogels zijn . En als de vogels gewoon lekker in een buitenvoliere zitten, dan kunnen ze meestal wel wat aan.

gr gerben


Jan van Dessel
Website Member
Posts :386

Website Member
2016-09-30 - 22:50:24 send message to Jan van Dessel

hallo.
in de schuur waar mijn vogels hun binnenverblijven hebben ben ik regelmatig aan het klussen, de edelpapegaaien en de bonte boeren en verschillende tropen en wildzang trekken zich er niets van aan.
gr Jan.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 174 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede