Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Blauw gele aras Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Blauw gele aras
herman hoekstra
Website Member
Posts :11

Website Member
2017-01-16 - 14:53:41 send message to herman hoekstra

Hallo allemaal heb een probleem met de blauw gele aras .
Het koppel is stapelgek op elkaar en voert elkaar treden en legt eieren het koppel is van 2008 nu het probleem
Ze komt niet in een nestblok wat ik ook doe heb er nu een verticaal bok in en horzontaal blok in maar komen niet in een blok heb er wijnvaten in gehad deksel van het vertikaal blok er af als ik er een walnoot in doe halen ze die er wel uit maar ze komen er verder niet in brobleem pop schijt de eieren vanaf de zistok op de grond wat kan ik hier aan doen wie weet een oplossing mvg Herman


h.hulshof
Website Member
Posts :16

Website Member
2017-01-16 - 19:27:09 send message to h.hulshof

hallo, mijn kameraad heeft ook een koppel blauw gele ara,s , hadden ook het zelfde probleem al een aantal jaren, ook van alles geprobeerd maar holp niet, nou heeft hij het inspectie luikje onderin eruit gelaten van de nestkast en wat denk je .....ze gaan daar naar binnen en legt netjes haar eitjes en gaat broeden , je moet wat proberen maar het is hem gelukt... hoop dat je hier wat mee kunt vr.gr henk


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2017-01-16 - 19:47:05 send message to rupicola

Experimenteren, soms zit het hem in iets banaal kleins, zoals bijvoorbeeld een kwartslag draaien van het blok.

Maar er kunnen onwaarschijnlijk veel factoren spelen, zoals voeding, lichturen, intimiderend koppel 'buur'vogels, muizen, katten, verveling/afwijkend gedrag, imprintgeschiedenis, veterinaire problematiek . . . etc.



herman hoekstra
Website Member
Posts :11

Website Member
2017-01-17 - 00:55:43 send message to herman hoekstra

Hoi heb dat ook al geprobeerd om inspectie luikje open te houden maar gaan er niet in bedankt voor jullie reactie
Maar we blijven dingen proberen



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede