Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Teflonlaag in kookpannen dood vogels?! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Teflonlaag in kookpannen dood vogels?!
Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2017-01-25 - 15:53:00 send message to Sam&dave

Op de site van de Telegraaf verscheen een artikel dat Teflon, wat gebruikt wordt in pannen, vogels zou doden. Vogels zouden last hebben van de poly-tetra-fluoro-ethlyeen laag die, bij koken op hoge temperaturen, een bepaalde damp zou verspreiden. Mensen hebben hier geen last van, vogels schijnen veel gevoeligere longen te hebben en hier zelfs dood aan gaan. Iemand hier ervaring mee?


Johan Gaas
Website Member
Posts :55

Website Member
2017-01-26 - 10:27:36 send message to Johan Gaas

Dat is al zeker 2 decennia bekend. Helaas is het lezen van boeken uit de mode geraakt anders hadden meer eigenaren hier al van geweten.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2017-01-26 - 16:03:50 send message to P.Rooth

mensen hebben daar ook last van denk aan longpatiënten en in Sbs nieuws was dit onderwerp ook daarbij gaf die mw aan dat ze last van d'r ogen had .
Is wel te laat voor die Halsbanden maar een ieder zou dit toch moeten weten . Daarbij van Appie Hein met zegeltjes opgespaarde rommel zou je niet eens moeten willen .


ramon1111
Website Member
Posts :29

Website Member
2017-01-27 - 23:32:22 send message to ramon1111

Vogels komen toch al niet in mijn keuken, behalve kip. Maar die heb ik nog nooit horen klagen over een teflonlaag !
Ik vind het overigens wel belachelijk dat teflon dan niet verboden wordt. Als de vogels doodgaan, zal het voor mensen toch ook niet goed zijn ?!



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 198 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede