Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Stemmen voor de vogelliefhebberij Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Stemmen voor de vogelliefhebberij
Johan Gaas
Website Member
Posts :55

Website Member
2017-02-14 - 16:08:43 send message to Johan Gaas

Zijn er hier mensen die zich dusdanig goed hebben verdiept in de partijprogramma's dat ze kunnen aangeven op welke partij een vogelliefhebber het beste wel of juist niet kan stemmen om ook in de toekomst van onze hobby te kunnen blijven genieten?


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2017-02-14 - 16:33:40 send message to rupicola

Geen flauw idee hoe het zit met al die eenmans-fracties, maar alle geijkte politieke partijen hebben zich als voorstander van positieflijsten geprofileerd.

Het spreekt voor zich dat de standpunten van de partij voor de dieren en de connectie met lobbypartijen hier een specifieke rol in spelen.

Ten aanzien van invasieve exoten vind je ook over de gehele linie medestanders, maar vooral in de uitvoering vind je een toch wel duidelijk linkse invloed.

Voor wat betreft het voortbestaan van de dierhouderij hebben we dit voornamelijk zelf in de hand.

Spreek elkaar aan op discutabele toestanden, zorg dat er geen speld tussen te krijgen is tijdens het publiek uitdragen van onze activiteiten (open dag, TT en markten etc.)
Blijf op de hoogte van geldende wet- en regelgeving en hou je daar aan, neem openlijk afstand van illegale praktijken en dergelijke.

Opgemerkt dient te worden dat er tegen de gekleurde 9zo niet leugenachtige0 beeldvorming zoals door lobbypartijen bewerkstelligd, nauwelijks iets anders te doen is dan te zorgen dat zij niets in handen krijgen wat niet door de beugel kan.

n.b. Ook in geval het onverhoopt op enige juridische confrontatie aan gaat komen staat de dierhouderij dan ook sterker in de schoenen.


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2017-02-14 - 17:34:06 send message to Daniel

Ondanks dat ik een vogelliefhebber ben, is het niet de positie van partijen richting onze hobby die mijn stem beinvloedt. Ja, de vogels zijn belangrijk, maar er zijn veel belangrijkere zaken in het leven. Dus ik kijk vooral naar zaken als oa zorg en onderwijs voor mijn stem.


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2017-02-14 - 19:49:54 send message to parrotmaniak

als je lid bent van een politieke partij spreek die dan aan op hun beleid
heb ik ook gedaan ,en heb het idee dat het wel invloed heeft ,vooral als je ze zover kunt krijgen om een bezoekje te brengen



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 229 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede