Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > prinses of wales Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : prinses of wales
kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2017-03-07 - 18:12:49 send message to kamervoliere

heb vorig jaar een lutino prinses gekocht uit 2016 voor mijn pop deze vogel was mooi vel van kleur en ik en de verkoper vermoeden daarom dat het een man is,nu zit deze vogel in de rui (jeugdrui ?)is na deze rui de spatulea al te zien in de derde slagpen ?en ververen de slagpennen als 1 van de laatste veren?en heeft iemand een foto hoe dat eruit ziet BVD


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2017-03-07 - 21:21:11 send message to robbunschoten

je moet niet denken veren trekken en opsturen ,er zijn al zoveel mensen mee in de fout gegaan ik zelf ook, 5 jaar wachten niks ,veren trekken 2 mannen, dus veren trekken.,/


Matthias Claeys
Website Member
Posts :19

Website Member
2017-03-08 - 03:19:42 send message to Matthias Claeys

Dit bericht is 10 keer gewijzigd

De staart van de pop is door de band genomen veel korter dan die van het mannetje.

<a href='https://www.mupload.nl/img/odi4wvxm3peo0.jpg' border='0
Dit is mijn man. Als ik die staart vergelijk met die van de pop, is die veel langer. Kan ook een aanwijzing zijn dus, net zoals de derde slagpen die langer is.

Maar logischerwijs heb je met een DNA-test zekerheid.


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2017-03-08 - 12:42:37 send message to kamervoliere

de pop heb ik al 3 jaar en had er ook een man bij allebij gesext heb bijde gekocht als jonge vogels bijde van verschillende kwekers,maar net toen ze 2 jaar waren (vorig jaar dus)lag de man mij dood toen ze nog jong waren kon je het aan de staart niet zien en nooit opgelet aan de verlengde slagpen weet dat na twee jaar idd de staart langer is bij de man dat viel enorm op.maar heb dus nu een jonge vogel bij de pop,hij is veel veller van kleur maar de staart is kleiner als bij de pop,kan hem laten sexen maar zit nu in de rui dus vandaar mijn vraag kun je het al zien na de eerste rui?want dan wacht ik even tot die is uitgeruit zoniet dan laat ik hem sexen


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2017-03-08 - 21:26:00 send message to robbunschoten

beter veren trekken en de spatel komt vaak pas na het 2 levensjaar.dus ik zou voor zekerheid kiezen ,paar veertjes opsturen en je weet het.,


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2017-03-08 - 23:30:29 send message to kamervoliere

dankje Rob,dan ga ik voor de zekerheid en een paar veertjes opsturen



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 145 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede