Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > help..! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-12-17 - 01:06:38 send message to Chow

Idd, ruzie niveau op dit forum is soms wel erg hoog. Lijkt wel of sommigen tijd teveel hebben. Ik kom over het algemeen tijd tekort. Kortom, zoek een fulltime baan, steek tijd in je familie en vrienden, verzorg je vogels, probeer goede kweekresultaten te halen, en je zult merken dat tijd om ruzie te maken er niet meer is. Je hebt dan hoogstens tijd om kweekadviezen te geven of te vragen.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-12-17 - 09:51:20 send message to ParkietenPeter

chow, effectieve bezigheden tijdens de (paccie) "cool-down"-periode.
laugh :D wink ;)

Soms denk ik wel eens dat hierdoor te kennen gegeven wordt dat de posters zich inderdaad vervelen in deze donkere dagen en niks meer serieus aan de vraag toe te voegen hebben.

Toch goed om er dan eens bij stil te staan dat er ook nog andere mensen met gevoel rondlopen dat gekwetst kan worden door onze eigen tong.
Je hoeft niet altijd gelijk te krijgen, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

VogelArena is, als je de andere bekende forums bekijkt, best wel een forum met een hoge mate van kennis. Kennis die op zo'n manier natuurlijk weg blijft. De serieuze schrijver heeft er dan geen zin meer aan. En daar kan ik mij natuurlijk heel goed iets bij voorstellen.

Daarom is in enkele gevallen een "cool-down"-periode nodig.

Gelukkig beperkt dit zich ook maar tot enkele gevallen.

wink ;) Peter



Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-04-07 - 17:13:56 send message to Toine84

En hoe is het inmiddels met de Zonparkietjes? Heb je ze allemaal nog? Ben benieuwd of ze inmiddels al flink gegroeid en gezond zijn? Wat foto's zou ook leuk zijn! happy :)



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 173 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede