Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > ruim-200-vogels-gestolen-van-jaarlijkse-show Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : ruim-200-vogels-gestolen-van-jaarlijkse-show
E.bakker
Website Member
Posts :135

Website Member
2017-11-02 - 18:30:26 send message to E.bakker



Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2017-11-02 - 20:01:36 send message to Rik

Jammer dat zo iets gebeurt.

Een extra reden om niet aan 'shows' mee te doen.


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2017-11-02 - 20:12:32 send message to rupicola

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

maar zoiets zou de reden uiteraard nooit mogen zijn!

Om dit soort zaken te voorkomen werd er destijds (toen we hier nog een vereniging hadden) tijdens de show door 1 of enkele leden overnacht bij de vogels!
Te gek voor woorden dat zoiets nodig is, maar het gebeurde wel.
Tegenwoordig mag je blijkbaar wel met een paar flinke honden tussen de vogels gaan liggen.


Hoe dan ook, we hopen dat de daders in kwestie op korte termijn tegen een stukje 'beroepsrisico' aanlopen.



P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2017-11-02 - 21:50:37 send message to P.Rooth

wanneer de soort vogels en ringnrs nu eens bekend gemaakt worden kun je daar wat mee indien dergelijke vogels aangeboden worden op markten of anderwijs .
Hoop dat de inzenders d'r vogels terug krijgen is geklaagd dat nu bij de kleinere tentoonstelling zoiets gebeurd is .
Moeten bekenden zijn


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2017-11-03 - 01:21:13 send message to Rik

Overnachten bij de vogels?

Best ernstig dat dit nodig blijkt te zijn.

Het is inderdaad rampzalig. Vlak voor vogelmarkten ben ik tegenwoordig wel extra alert en slaap ik slecht. Het lijkt mij een ramp als je vogels worden gejat.

Voor de Facebookgroepen heb ik me afgemeld. Verder heb ik mijn Facebook opgeschoond. Alles foto's eraf en geen nieuwe info erop. Verder verkoop ik alles via de handel.

Hopelijk is dit afdoende.


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2017-11-03 - 15:00:03 send message to rupicola

Tja, zou het niet meer met volle zekerheid willen omschrijven, maar sluit vooral ook niet uit dat het overnachten bij de vogels tijdens de show ook iets te maken had met verzekeringsvoorwaarden.

Voor wat betreft multimedia -het in detail online uitdragen van persoonlijke collectie in het bijzonder- zou ik om diverse redenen zeer terughouden zijn.
Het is op dit forum ook wel eerder aan de orde geweest en niet alleen in het kader van diefstalgevoeligheid, maar ook in verband met de laatste jaren voortdurende dreiging te aanzien van wet- en regelgeving zou ik er toch ook wat voorzichtig mee zijn.


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2017-11-03 - 15:53:47 send message to kamervoliere

goeie waakhond nemen Rik


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2017-11-03 - 18:28:57 send message to gerrit1950

steeds overnachten met meerderen. anders is het woord tegen woord en kan je zelf door de inbreker als dader aangeklaagd worden.


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2017-11-03 - 22:01:37 send message to rupicola

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ja, dat is helaas maar al te waar, waarmee we voorzichtig mogen concluderen dat we hier in NL afgegleden zijn naar een uitermate bedenkelijk niveau!

Persoonlijk krijg ik zo langzamerhand dan ook de vissenschubben op m'n rug als ik zie wat 'oom agent' allemaal laat schieten of erger nog, klaarblijkelijk tolereert (springende Marokkanen op het dak van een politieauto in Zaandam om maar even een bekend voorbeeldje te geven), terwijl ze wel tijd hebben om -met maar liefst 3 man sterk- bij scholen prenten uit te schrijven voor een kapot fietslampje of belletje.
Voor uw en mijn aangifte daarentegen is even geen tijd!
Het zal allemaal wel.


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2017-11-03 - 22:18:41 send message to kamervoliere

als je hier komt moet je naar het ziekenhuis en legaal



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 159 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede