Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > muisparkiet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : muisparkiet
xela
Website Member
Posts :79

Website Member
2004-12-28 - 21:01:24 send message to xela

kan men met de muisparkiet kweken in kistkooien
bvb.afmetingen 150 x 60 x 65
200 x 60 x 65
of hebben ze voliere's nodig


Galah46
Website Member
Posts :188

Website Member
2004-12-28 - 23:39:27 send message to Galah46

Hallo xela, ja inderdaad dat zou kunnen(in de U.S.A wordt er wel gekweekt in draadkooien van 1.80 x 0.60 x 1.20 ,maar het is voor deze levendige vogels veel beter onder te brengen in volieres.Ikzelf heb er 3 paar in éénzelfde vlucht,waar ze naar hartelust kunnen vliegen en spelen ,takjes shouwen voor het altijd groeiende nest en de zonodige LUIDE verhaaltjes uitbrengen.Maar hun vlucht is dan ook 6x2.5x2.gaat prima.Weet ik in de states laten ze hen ook broeden in voor hun onnatuurlijke nestkasten.Deze lawaaimakerslaugh :D bouwen hun nest normaal van allerhande takjes en twijgjes die ze meesterlijk verwerken tot hun woonst(prachtig om ze bezig te zien).Ik zou U aanraden deze interessante vogels ,indien mogelijk meer plaats te bieden,ze verdienen het.Moet er ook nog bij gezegd worden ze kunnen hele grote "vrachten" takken afbijten en verwerken tot bouwmateriaal.Even een voorbeeld:ik ga wilgetakken afsnijden tot de koffer van mijn terreinwagen "vol" zit,wel deze afbraakondernemers presteren het om in ongeveer 6a7 weken het geheel te gebruiken voor hun huis of te verpulveren ,zo zie maar.Hopend een bijdrage tekunnen leveren.Groetjes Brecht.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 220 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede