Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Zwolle gaat stoppen - geen grote vogelmarkten meer - alle reacties op 1 plek Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Zwolle gaat stoppen - geen grote vogelmarkten meer - alle reacties op 1 plek
Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2018-10-28 - 06:59:26 send message to Sam&dave

Dit begint toch wel een hele grote topc te worden. Graag alle relevante info op 1 plek verzamelen.


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2018-10-28 - 07:01:06 send message to Sam&dave

Met dank aan Gouldamadine:Reactie Vogelweelde Meppel eo op de aankondiging van De Volierevriend om te stoppen met de Zwolse vogelmarkt. 

De Volierevriend uit Zwolle heeft besloten te stoppen met de organisatie van de Zwolse Vogelmarkt. De afgelopen jaren is de Zwolse Vogelmarkt uitgegroeid tot een ongekend evenement dat duizenden bezoekers uit binnen- en buitenland trekt. Dit vergt een enorme organisatie en Vogelweelde betreurt het dan ook dat De Volierevriend heeft moeten besluiten om hiermee te stoppen. 

Als organisator van de na Zwolle grootste vogelbeurs van Europa in de EXPO Assen realiseren wij ons dat dit gevolgen zal hebben voor onze organisatie. Wij verwachten dat er een forse toename zal zijn van het aantal belangstellenden voor de beurs in Assen en wij zullen ons hierop de komende tijd voorbereiden. Onze doelstelling daarbij is dat de kwaliteit van de vogelmarkt Vogelweelde niet onder druk komt te staan door een eventuele groei. We zien het als uitdaging om in deze gewijzigde omstandigheid ons niveau te handhaven en waar mogelijk verder te verhogen. 

Nadere berichtgeving volgt via onze website of via onze facebookpagina. 

Uw vragen mailt u naar markt@vogelweeldemeppel.com of info@vogelweeldemeppel.com. 

Bestuur Vogelweelde Meppel eo.


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2018-10-28 - 07:02:18 send message to Sam&dave

Met dank aan hj de graaf


2018-10-23 - 15:14:25Dit bericht is 1 keer gewijzigd

het is niet het aantal vrijwilligers maar het zijn de risico's die erg groot geworden zijn. 
Een paar voorbeelden die zomaar mee spelen... 

Stel er breekt tijdens de markt een besmettelijke dierziekte uit en er komt een vervoersverbod...wat dan? 

Stel iemand loopt op de markt papegaaienziekte op, en legt een claim neer 

Stel er is een nooddeur die geblokkeerd is door een standhouder en er gebeurt iets wie krijgt de claim? 

Stel je organiseert de markt en de overheid steekt er plotseling een stokje voor maar je hebt wel verplichtingen met de verhuurder van de locatie en andere 'leveranciers'? 

en zo kan ik nog wel even doorgaan helaas ontbrak het ons aan de juridische kennis om dit soort risico's voldoende in kaart te brengen en uit te sluiten. 

Maar wellicht zijn er andere partijen die dit wel kunnen overzien en die de risico's wel kunnen beperken zie 

https://www.destentor.nl/zwolle/ijsselhallen-werkt-aan-doorstart-vogelmarkt-zwolle~ad16cb61/?fbclid=IwAR29f9A7W5yRRVZUqH0WUKv1Sb9z_aNO_h9JzfsOXdpsT0N6j-s5a6KO1bs 



dundieje
Website Member
Posts :234

Website Member
2018-10-29 - 12:28:25 send message to dundieje

Een nieuwe moderator??


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2018-11-09 - 20:03:20 send message to P.Rooth

Zwolle stopt niet en gaat door op 23 feb 2019
Met dank aan Heesakkers


Nonnebos
Website Member
Posts :17

Website Member
2018-11-11 - 10:55:37 send message to Nonnebos

Prijzen vogels Ben een half jaar bezig met pruimkoppen zowel lutino als overgoten,er Zijn kwekers vragen 200 euro meer voor een Vogel .ben in Belgie geweest toch de moeite waard.daar Koop je ook kwaliteit.


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2018-11-11 - 12:40:31 send message to Sam&dave

@P. Rooth: Serieus? Kan iemand dit bericht bevestigen? Is hierover een persartikel verschenen?


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2018-11-11 - 12:43:17 send message to Sam&dave

Ik zie nu dat er zelfs een website voor is: http://zwollevogelmarkt.nl/


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2018-12-01 - 15:18:45 send message to P.Rooth

Vanaf vandaag kan er weer geboekt worden voor een stand op de markt van Zwolle

23 feb is de eerst volgende markt

Is wat duurder geworden maar dat zal de vrijwilligers toekomen denk ik


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2019-02-24 - 11:39:26 send message to P.Rooth

Gister de 23 feb weer een ouderwets drukke vogelmarkt geweest .
Met dank aan al de medewerkers en vrijwilligers die het geheel tot een succes gemaakt hebben .
Was weer grandioos Dames en Heren van de vereniging die er zo'n beetje allemaal weer aanwezig waren met veel nieuwe gezichten . Kunnen nu al weer uitzien naar de markt in sept . Was een drukke en gezellige markt .


herman hoekstra
Website Member
Posts :11

Website Member
2019-02-24 - 17:04:32 send message to herman hoekstra

Hallo
Ben ook weer even in Zwolle geweest zeer druk mooie markt maar wel weer veel lege plekken snap niet dat hier niet wat aan te doen is zijn mensen die daar graag zoude willen staan . Heb me toch weer druk ge maakt om het parkeren nu 8 euro snap dat de vogel markt hier geen blaam treft maar blijf het vreemd vinden dat er stoffen markt is of iets anders inde hallen dat het dan gratis parkeren is of een kleinere vergoeding word gevraagd neem dan een voorbeeld aan assen verdere mooie markt hoop dat i blijft bestaan mvg HH


a.kooyman
Website Member
Posts :74

Website Member
2019-02-24 - 17:49:42 send message to a.kooyman

Wat lege plaatsen nu gelukkig al paar jaar 2 de hal er bij is geen probleem .
Er is dus nog plaats voor mensen die standplaats nodig hebben.
Nu weer vernieuwend met bandjes i.p.v. inkt stempel mooi.
Aandachtpunt parkeren maar met bus verbinding al over nagedacht wat duidelijkere berichtgeving hierover en komt ook goed.
Ook dank aan politie Zwolle tolerantie voor parkeren bij groenstrook in dit geval ( was 1 van )
Denk we heel tevreden mogen zijn met zo een grote markt en verscheidenheid en dank verschuldigd zijn aan totale organisatie en alle medewerkers(s)


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2019-02-24 - 19:24:30 send message to parrotmaniak

mooie en ouderwets gezellige markt,complimenten aan de organisatie
vraag me alleen af of iedereen wel in de voorste hal (A28 ingang) komt ,het was daar nl helemaal niet druk terwijl je in de andere 2 hallen over de koppen kon lopen


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2019-02-25 - 09:46:17 send message to www.wim


Mooi zo een markt voor wie er van houd.
Ik vind het niks,ook heel veel slechte kwaliteit vogels aanwezig.(gezien zelf ik was er ook).
Goede vogels verkoop je thuis ook wel,geen markt voor nodig.
Sluiten zsm.


a.kooyman
Website Member
Posts :74

Website Member
2019-02-25 - 10:47:19 send message to a.kooyman

Wim.

Kwaliteit verschil is en blijft ook bij liefhebbers thuis.
Advies; sluit je aan bij die wereld verbeteraars groenen en linkse in regering zodat markt/dieren en planten volgens hun gesloten moet gaan worden.
Kijk naar buiten de zon schijnt en de vogels in de tuin zingen.
Denk bij U in de tuin niet.
Beterschap en volgende markt gewoon thuis blijven en naar je eigen topkwaliteit gaan zitten staren.
A.Kooyman.


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2019-02-25 - 12:28:01 send message to www.wim


Hebt u fout helemaal fout zelfs ik kijk op dit moment naar groen vinken putters af en toe bonte specht boomklever in mijn tuin dus dat zit wel goed.
Heb respect voor de organisatie zeker,maar het is en blijft een broeinest ziekte en criminaliteit volgens mij riepen ze niet om dat er een mooi wijf rond liep.
En nee ik ben pvv stemmer.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 225 bezoekers op de site, waarvan 10 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede