Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Zwolle gaat stoppen - geen grote vogelmarkten meer - alle reacties op 1 plek Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


marc1
Website Member
Posts :413

Website Member
2019-02-25 - 22:31:27 send message to marc1

Ik heb er 1.5 uur over gedaan om van af de afslag a28 tot de parkeerplaats te komen...ik pas id toekomst.

Als mensen vogels willen, komen ze ze maar halen, ik breng ze niet meer naar zwolle.

Ben niet op de markt geweest, maar wel positieve berichten gehoord.

De organisatie kan natuurlijk niets doen ad infrastructure van zwolle, maar ik vond het erg vervelend


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2019-02-27 - 10:34:09 send message to P.Rooth

www.wim
Een broeinest van criminaliteit is niet aan de organisatie omroepen voor voorzichtig te zijn betreffende vals geld en zakkenrollers is een terug kerend iets wat ook op straat van toepassing is . Kijk bij de markten is ook link staan al e vaak berichten in de krant dat er betaald is met vals geld . Zo'n stift om geld te controleren heb ik in het zicht liggen . Mensen thuis ontvangen is ook een broeinest van criminaliteit . Adres bekend en we komen eerst kijken en kopen niets en dan bij nacht komen shoppen . Vandaar ik bezoekers erop wijs dat er cameratoezicht is . Sommigen komen dan niet opdagen en dan " weet " je genoeg .


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2019-02-28 - 00:05:58 send message to parrotmaniak

wim , als de markten verdwijnen en is het gebeurt met de hobby.


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2019-02-28 - 10:38:46 send message to www.wim

Dag,
Dat speelt ook misschien een kleine rol,maar de echte reden is denk vergrijzing en dat de export maar niet weer op gang komt.
Waar moeten mensen naar toe met grotere aantallen nu 80% van de opkopers zeer gelimiteerd koopt.iig niet naar de markt daar geloof ik niet in...das de wel bekende druppel..je moet realistisch blijven hoe jammer het ook is want het is een mooie hobby..denkt iemand er anders over prima hoor maar een markt is in mijn ogen nu niet bepaald de redding van uw en mijn hobby.
Groeten Wim.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2019-02-28 - 11:18:33 send message to P.Rooth

Markt is veelal een plaats waar vogels afgegeven worden omdat al verkocht is via internet/telefoon . Vergrijzing is wel een punt ben zelf inmiddels ook grijs echter zie ik toch meer jongeren erbij komen en juist die moet je koesteren en alle informatie verstrekken die nodig is om de hobby gezond te houden . Daar wil het wel eens aan schorten


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2019-02-28 - 22:13:11 send message to Sam&dave

Ik was er samen met mijn zoon en broer. We hebben genoten en veel mensen gesproken. Ook tips over de vererving gekregen. Wij waren om 8.15 in Zwolle. Geen file gehad. Prima parkeergelegenheid. Aandachtspunt was het halen van het toegangsbandje. Wisten wij niks van dat deze bij de kassa gehaald moest worden. Vind dat ook niet handig. Gewoon scannen bij binnenkomst moet toch lukken. Konden na enig aandringen zonder gescand te worden naar binnen. Voor herhaling vatbaar.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 235 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede