Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > papagaaien Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2005-01-03 - 19:07:25

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Mooie breedte(vind ik dan) voor amazones en kleine kakatoes en grijze is 125 breed en langer dan 4 meter,grotere kakatoes minimaal 1.50 breed,minimaal 5 meter lang,grote aras minimaal 2 meter breed en minimaal 5 meter lang,door rolluik of luik in nachthok te plaatsen kun je de vlieglengte optimaal benutten(nachthok plus buitenkooi)
Als je de mogelijkheid hebt(en ik neem aan dat je die hebt als je achteraf woont),proberen er voor te zorgen dat ze in ieder geval ook in de regen kunnen zitten(EN ZON)goed voor verenpak en welzijn vogels.
Als je achteraf woont goed rekening houden met vloer nachthok,IVM ratten eerst beton ,dan isolatie dan weer beton.
Als je voor kakatoes kiest is het beter om een behoorlijk groot nachthok te hebben(als je ze teminste snachts op wilt sluiten(dit in verband met mogelijke agressie mannetjes in broedstemming
Wijdeven in Boekel verkoopt ook goedkoop sandwich panelen.
Het is in ieder geval al zeer positief dat je eerst zoveel mogelijk informatie inwint,dit zie wel ooit anders.(meestal door tegenslagen ook geen blijvers in de vogelhobby)

MVG Renewink ;)wink ;)wink ;)


koot
Oud Lid
Posts :12

Oud Lid
2005-01-03 - 19:38:40

Mooi jongens!
En alvast bedankt voor die foto's!! Is hij (en ik ook!!!) erg blij mee.happy :)happy :)happy :)happy :)happy :)wink ;) Je kan me inderdaad ook mailen, voor meerdere foto's ed. bijv. op
stalhouderij.koot@zonnet.nl of
timanja@wanadoo.nl
Ga zo door!!


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-01-03 - 21:05:14

Dit is dichterbij voor je.
www.bvbpanelen.nl

Leuke paardetram.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-01-03 - 21:27:11

Ben nog lang niet toe aan papegaaien (eerst studie afronden wink ;)) maar jongens ik geniet en ik copy-paste en sla alles op


koot
Oud Lid
Posts :12

Oud Lid
2005-01-04 - 13:41:43

He Goffini!
Haha, leuk dat je keek, dat is mijn andere, uit de hand gelopen, hobby! Het kan nog eens goed zijn dat de papagaaien toch de overhand gaan krijgen!



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 191 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede