Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Australie waar je moet zijn en voor oppassen !!!
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Australie waar je moet zijn en voor oppassen !!!
jan koningsp
Website Member
Posts :23

Website Member
2019-03-26 - 12:48:48 send message to jan koningsp

Na dat ik die XXXX had ontmoet werd Australie gesprek gestart hij was er nooit geweest en wilde met me mee !
Een week voor we vertrokken kwam er een slecht bericht, mijn broer had te horen gekregen dat hij ongeneeslijk ziek was 57 jaar het was of ik een klap op mijn hoofd kreeg de zin was me gelijk over ,ik wilde annuleren , maar mijn broer wilde dit niet na gesprek met hem heb ik verzekering gebeld en geregeld dat als er iets gebeurde ik direct naar huis kon want ik wou ook hem XXXX niet in steek laten omdat hij geen ervaring had en er nooit geweest was en nooit die plekken met vogels zou vinden en de huur van auto en hotel alleen op zijn kosten zouden komen wat een duidelijk verschil zou zijn dus toch besloten te gaan !!
Er woont vriend van me en die bezocht ik om de 5 jaar met z'n verjaardag dus ging ik nu voor 3de keer !er werden afspraken gemaakt dat we van Melbourne naar Brisbane zouden rijden 3000 km
we zouden onderweg kwekers op route bezoeken niet verder dan 100 km afwijkend van route !! 1STE hotel wat ik had geregeld was in Apollo Bay dan konden we vandaar uit 3 dagen alles wat vogels had gaan bekijken en de 12 apostelen Lorne is een plaats waar geelkuif liefhebbers aan hun trekken komen gewoon in centrum Lorne aan de kust op parkeerplaats wat voer kopen in supermarkt en dan heb je de vogels op je zitten prachtig was het ook kennett river de camping op gaan waar de zwarte kaketoe zich op houd tussen de huizen in bomen in de tuinen waar je prachtige opnames kunt maken .
Van daar uit reden we naar Maffra waar mijn vriend woonde en in de auto kwam eerste klacht al matras van hotel in Apollo bay was niet goed !! ik ben er niet op ingegaan want ik had bed wat zelfde was eenpersoonsbed zelfde matras en prima geslapen dus .
Bij mijn vriend konden we dus slapen en was prachtige tijd barbecue een boot tocht met hun catamaran avonds uit eten het was prachtig ,aangezien ik er al 2x geweest was had ik al snel in gaten dat er iets veranderd was in het dorp veel Rosekaketoe,s tegen de avond en morgens veel meer en andere Kaketoe,s ik vroeg me af hoe dat kon ?? daar kwamen we snel achter ,er had zich een firma met graan silo's gevestigd en dat was dus de rede de vogels konden zich morgens en avonds vol vreten en bleven dus in Maffra logisch en we konden flink schieten met foto's en film.We zouden vandaar uit wat XXXX dus met kweker zou hebben geregeld naar Wangaratta rijden maar liefs 4 uur rijden maar een dag voor we daar heen zouden gaan belde hij die kweker dus voor het eerst Nee zij die we waren niet welkom omdat hij zwarte kaketoes had op eieren !!!
Dus ik zeg tegen hem hem ja logisch als jij dag voor dat we die willen bezoeken belt dan kun je dit verwachten en logisch als hij vogels heeft zitten met eieren dat je niet welkom bent ik ging er van uit dat hij eerder met die kweker gebeld had via skype maar hij had dat dus niet geregeld van toen af sloeg zijn Humeur al om ,zeker toen we bij mijn vriend wilden vertrekken en ik niet wilde dat wij daar helemaal voor niets geslapen hadden wilde ik bos bloemen en enveloppe geven met bedrag er in dat ze samen wat konden gaan eten, nou dat gezicht van hem sprak boekdelen toen en ik dacht nou dat komt dus niet spontaan en zal nog in toekomst problemen gaan opleveren !! en zo was het ook .helaas !!!
we gingen op weg naar de Blue Mauntains bij Sydney, 8 uur rijden maar de sfeer in auto was opeens om zoals je weet kun je wel eens vertellen in auto en onder gesprek iemand aantikken opeens daar begon hij zich op mij uit te laten, wil je mij niet aantikken, en je rookt, en je vloekt, ik denk wat krijgen we nu ok ik zeg tegen hem wat ik niet wist ben jij gereformeerd of zo ja ik rook af en toe sigaret komt door stres thuis met mijn broer kun je dat niet berijpen, daar bij als jij niet stopt met auto en maar door knalt hou ik sigaret uit raam en rook ik die op, daar heb jij geen last van en buiten hotel ook niet ik zij is geven en nemen en ik respecteer je geloof en zal proberen er rekening mee te houden maar we zijn niet in Urk maar op vakantie !! daar bij ik had kou opgelopen van Airco in vliegtuig en hoeste af en toe ook daar begon hij over terwijl ik al nachten zijn echt harde gesnurk moest aanhoren maar niets over had gezegd .
Ja na dat ik hem weerwoord had gegeven, werd het van kwaad tot erger niets was meer goed, daar bij de staat Victoria reden we uit en het zien van vogels werd steeds minder het enigste wat we zagen was lorries lories maar hij wilde nu naar kweker met blauwe rosé kaketoe was zeer tegenvallend hij had inderdaad de blauwe rosé kaketoe voor verdere rest was het niets bijzonders en de moeite niet waard want we moesten daar voor om rijden weer en hotel nemen daar 2 dagen weg gegooid weer !!toen gingen we richting Brisbane het enigste waar hij mee bezig was was zijn telefoon als hij niet reed kwekers zoeken en hoe ver die zaten trok hij zich niets van aan alles trok hij naar zich toe ,het was meer auto zitten kwekers bezoeken en km maken sommige kwekers zaten wel 3 uur heen en 3 uur terug Barry Blanche en RoberT North waren de enigste wat moeite waren rest was niets !! een kweker gereden uren wat totaal niets was maar hij wilde daar perse heen hij zij hij zou benzine betalen er heen maar nee hoor die belofte kwam hij ook niet na !!
We hebben maar liefs in plaats van 3000 6000 km gereden en vakantie houden kon je vergeten als we dag wilden rusten aan hotel of zwembad begon mijnheer al weer te klagen na een uur daar bij ben ik 65 en hij in de 40 en wezenlijk verschil in conditie en gezondheid ik was net geopereerd en dat wist hij maar hield nergens rekening mee ik ik dus voor mensen wat vogels willen zien blijf in staat Victoria en kijk uit dat je iemand goed kent en afspraken van auto huur en afstanden en route goed vastlegt op papier Anders kom je bedrogen uit wat jammer is ik heb dit jaar van toe voren uitgestippeld route tickets veel vogels hebben we gezien, alles om hem dit te laten beleven, ik was overal al geweest als ik het kunnen kiezen voor mij had ik nu plaatsten gepakt waar ik nog niet geweest was als adelaide enz enz maar nee om hem plezier te doen en veel vogels te zien, toch zelfde plaatsen bezocht, en als je dan thuis bent krijg je deze ondankbare problemen dat die zelfde gast je geld niet terug stort wat je teveel hebt betaald eerste schok was zijn app hij had 1497 euro betaald voor de auto toen wis ik al gelijk dat dit grote onzin was daar de prijs 775,85 dus hij wou me flink belazeren, dus mensen Australia is prachtig niet duur en een rijkdom aan vogels maar zorg dat je alles vastlegt op papier om dit te voorkomen !!
Mensen wat plaatsen en vogels willen gaan bekijken in Australië wil ik best helpen en kunnen met mij contact opnemen ook Motels en andere raad kan ik u geven het is echt de moeite waard meeste motels waar we verbleven was 27 euro per persoon zwembad alles er op en aan !! dus veel plezier in Australie groet ps zou dit normaal niet zo doen, maar mensen wat anderen zon reis verknallen en boel belazeren moet je uitbannen daar is die reis veel te mooi voor en deze beleving vind je nergens als vogelliefhebber succes !!

edit agabird : naam verwijderd.


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

Patrick
Website Member
Posts :80

Website Member
2019-03-27 - 16:11:15 send message to Patrick

Wat een verhaal Jan, vervelend voor beide als ik het zo probeer te lezen. Gebruik wat punten en komma's lees wat makkelijker.


jan koningsp
Website Member
Posts :23

Website Member
2019-03-28 - 11:11:09 send message to jan koningsp

Ja dat klopt Patrick sorry maar snel snel, maar denk dat maar een de dupe is ben namelijk afgekeurd en voor mij is 140 euro toch fiks bedrag, daar bij weet je als je elkaar niet goed kent dat dit kan gebeuren erg jammer en niet jammer, want nu leer je wel zogenaamde vriend echt kennen, want wat ook gebeurt dit geeft hem geen vrijbrief om financiële afwikkeling van huur auto samen kosten delen waar ik teveel heb overgemaakt naar hem niet terug te storten !!
Want dat is niet enigste waar hij mij mee heeft belazert zou om dat ik alles heb geregeld als we terug kwamen een split roodvleugel van hem krijgen maar ook dat is hij niet nagekomen .
Gewoon niet te vertrouwen die gast haalt bij een Jozef kweker in duitsland zijn vogels om door te verkopen zou jij deze nog vertrouwen als je splitten wilt kopen ?? ik niet want als je dit durft te doen deug je niet en zit je wel verkeerd in elkaar.
Het is gewoon triest dat dit soort mensen bestaan !!


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2019-03-28 - 14:53:30 send message to agabird

Ik begrijp dat u hier een zere nasmaak aan over heeft gehouden. Echter horen wij nu alleen uw kant het verhaal en niet van de persoon waar u uw probleem mee heeft.

VogelArena is niet de plek om uit te zoeken wat nu precies is gebeurd, daarom staan we niet toe dat u de namen noemt, of andere zaken waarmee de andere persoon geïdentificeerd kan worden.

Ik heb daarom ook de namen moeten verwijderen, hopende op uw begrip.


jan koningsp
Website Member
Posts :23

Website Member
2019-03-28 - 21:12:09 send message to jan koningsp

Nou het gaat mij er meer om om mensen te waarschuwen om niet diezelfde nasmaak te krijgen en alles zwart op wit van te voren te laten zetten, Daar bij heb ik het nog netjes verwoord als ik meer er op had gezet was ergens de pleures uitgebroken daarom heb ik het nog netjes gedaan, daar bij was hij vrij geweest om zijn verhaal hier neer te zetten !!het gaat er gewoon om al krijg je problemen met elkaar, heeft met financiele afhandeling niets te maken, hij weet dat ik alle bewijs van hertz auto huur heb gekregen alle rekeningen dus en credit card afschriften wat betaald zijn !! aantoonbaar en bevestigend, en aangezien bedrag niet hoog genoeg is om procedure te starten ontspringt hij die dans, ik heb er niets aan onzin hier te schrijven alleen een waarschuwing naar anderen die deze mooie trip willen maken in toekomst !! ik zet liever stuk er op met de prachtige foto's wat ik geschoten heb van de vogels en de plekken waar men deze kan vinden, aangezien ik nu met mijn broer andere dingen aan mijn hoofd heb zal ik die op later tijdstip op mijn voliere toevoegen staan al op mijn Facebook groet dank u !!


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2019-04-25 - 14:51:00 send message to agabird

tijd om deze op slot te doen.

Het forum is niet bedoelt om onderlinge onenigheden verder uit te vechten.



Pagina : 1

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 227 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede