Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kweek blauwvoorhoofd amazone Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kweek blauwvoorhoofd amazone
beyns
Website Member
Posts :5

Website Member
2019-05-04 - 07:52:54 send message to beyns

Ik heb 3 jaar geleden jonge vogels bij elkaar gezet. Sinds het najaar een koppel was gevormd deze apart gezet en tot mijn grote verwondering momenteel 4 bevruchte eieren. De pop broedt erg goed. Echter kan er nog vanalles misgaan. Zeker met het groot trekken van de jongen. Iemand tips om het succes zo groot mogelijk te hebben? Wat voer je allemaal aan de jongen? Buiten eivoer, kiemzaad groenten en fruit? Ik wil natuurlijk natuurbroed vogels en zelf zo weinig mogelijk tussen komen. Bedankt voor een reactie.


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2019-05-04 - 10:39:33 send message to frehen

Hallo vaak gaat het de eerste keer mis ze weten niet wat ze moeten doen.Je moet geduld hebben komt vaak de volgende jaren wel goed.Geef de vogels ook nog geweekt bruinbrood vinden ze heerlijk.Heb zelf verschillende amazones .Als het jonge vogels zijn en natuurbroed en ze hebben lang genoeg bij de ouders gezeten komt het wel goed . groetjes freek


beyns
Website Member
Posts :5

Website Member
2019-05-04 - 21:35:19 send message to beyns

Bedankt voor je reactie Freek maar dat klinkt niet hoopvol😊. Hoewel ik begrijp dat er vanalles kan mis gaan de eerste keer.


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2019-05-11 - 10:39:26 send message to frehen

Het hoeft niet mis te gaan je moet er wel rekenschap mee houden. als het wel goed gaat heb je geluk het is een leuke hobby maar je moet veel geduld hebben.Je moet de vogels veel rust gunnen en zo weinig mogelijk storen.In het broedseizoen niks veranderen in de hokken ze kunnen dan het nest zo gaan verlaten.groetjes


beyns
Website Member
Posts :5

Website Member
2019-06-02 - 21:13:31 send message to beyns

Even een update. De jongen zijn 2 weken oud en worden goed gevoerd! Hopelijk blijft het zo🤞. Er zijn uiteindelijk 2 van de 4 eieren uit gekomen. 🤗


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2019-06-10 - 11:11:05 send message to frehen

Mooi dat het gelukt is zuinig zijn op het koppel.Heb je nog jaren plezier van.Heb momenteel jonge roodkruinen liggen blijft altijd spannend.
groetjes freek



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 230 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede