Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Rozeborst kernbijters Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Rozeborst kernbijters
kakarikie1956
Website Member
Posts :35

Website Member
2019-07-30 - 17:51:19 send message to kakarikie1956

Ik heb een koppel jaarse rozeborst kerbijters,en die verblijven in een voliére van 6x2x2 die aangepast is met nachthok die ik kan volledig afsluiten volgens het weer in de winter.ik heb nu twijfels of ik daar een 2é koppel andere vogels zou bijzetten omdat ik dat nog wel goed vind,ook niks meer dan één ander koppel,ik dacht aan een koppel blauwe bischoppen,of toch zoiets van aard?,,zijn er hier liefhebbers die mij wat info zouden kunnen geven als dat goed overeen zou komen?bedankt voor elk antwoord.Mvg


kakarikie1956
Website Member
Posts :35

Website Member
2019-08-04 - 16:32:42 send message to kakarikie1956

Spijtig dat er op deze forum zo weinig info gegeven word als er vragen zijn over vinkachtigen,dit tegenover krombekken?


kakarikie1956
Website Member
Posts :35

Website Member
2019-09-01 - 18:36:14 send message to kakarikie1956

Hallo,,Nederlanders? Niemand die info heeft?


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2019-09-02 - 21:16:55 send message to Karel

Er zullen niet veel liefhebbers zijn met deze combinatie. Zelf heb ik heel lang geleden kernbijters gehouden met Jap. nachtegalen en roodoorbuulbuuls.
Dat ging prima qua onderlinge verstandhouding. Of het goed zal gaan met blauwe bisschoppen durf ik niet te zeggen.


kakarikie1956
Website Member
Posts :35

Website Member
2019-09-03 - 15:53:29 send message to kakarikie1956

Dank u wel Karel,ondertussen heb ik iemand gevonden die deze samen heeft zitten,en dat gaat prima,ze zitten ook in half begroeide voliére van 6x2x2,met beschut nachthok,blijkbaar kunnen deze soorten heel goed overwinteren hier mits ze vanaf het voorjaar buiten zitten of gekweekt zijn in buitenvlucht.dus dat weten we ook weer,Mvg


girlits
Website Member
Posts :63

Website Member
2019-09-04 - 17:53:24 send message to girlits

Staat niet bij welke blauwe bisschoppen,heb zelf de braziliaanse in een gezelschapsvoliere met kwikstaarten ,leeuwerikken,mozambieken,kaapse mussen en plevieren.Ze broeden en ik heb er jongen van.Ook van de andere vogels.voliere is ongeveer 14 vierkante meter,beplant en met vijver.

mvg eddie


kakarikie1956
Website Member
Posts :35

Website Member
2019-09-05 - 14:47:58 send message to kakarikie1956

Inderdaad Eddie,ik bedoelde Braziliaanse bischoppen,ik heb al wat reacties gekregen privé,en naar ervaring van wat liefhebbers blijken deze nog goed mee te vallen bij andere soorten,alvast bedankt voor je post.
Mvg
rudi



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 185 bezoekers op de site, waarvan 10 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede