Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Wat zijn de vraagprijzen voor butterkop halsbanden Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Wat zijn de vraagprijzen voor butterkop halsbanden
Fredje15
Website Member
Posts :123

Website Member
2019-09-04 - 10:03:12 send message to Fredje15

Hallo, wie kan mij de juiste richtprijs doorgeven voor halsbanden in verschillende kleuren butterkop,split butterkop,cinnamon bk en cinnamon split butterkop,split opaline en split butterkop,opaline split butterkop,opaline butterkop.
Hoop dat iemand dit in de verschillende kleurslagen wil doorgeven. Ik ken de juiste vraagprijs niet.


J. Elsen
Website Member
Posts :361

Website Member
2019-09-04 - 12:21:51 send message to J. Elsen

Juiste "vraagprijs" bestaat/is er niet. En zeker niet wat "split-vogels" aangaat.


Fredje15
Website Member
Posts :123

Website Member
2019-09-04 - 12:42:13 send message to Fredje15

Voor elke soort en/of mutant is er wel een richtprijs of vraagprijs ! Ook voor split vogels.
Misschien dat iemand anders wel bereid is om de prijzen door te willen geven.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2019-09-04 - 12:43:54 send message to P.Rooth

doorgeven prijzen is altijd een heet hangijzer Fred . Ik vraag gewoon aan de verkopers en krijg een prijs


Fredje15
Website Member
Posts :123

Website Member
2019-09-04 - 15:30:55 send message to Fredje15

Hallo Paul, ik wil het wel vragen,maar heb nog geen advertenties gevonden van bijvoorbeeld: violet split opaline split butterkop,turquoise split opaline split butterkop,blauw,turquoise en violet opaline split butterkop.Butterkoppen split opaline en al helemaal niet van opaline butterkoppen.
Veel grote kwekers geven niet graag de prijs door.
En dat vind ik juist zo jammer.
Zou toch juist sportief zijn om dit voor een ieder te melden. Bij pruimekoppen word toch ook vaak de prijs vermeldt. Groeten Fred


Timon.feys
Website Member
Posts :125

Website Member
2019-09-04 - 19:09:55 send message to Timon.feys

voor een turquoise buttercup betaal ik 175. als daar opaline (of split) bij komt gaat die enorm de lucht in(+- 900 euro/stuk). voor een violetblauw buttercup kreeg ik een prijs van 350. nu zijn er zeer veel in combinatie met dominant bont dus die prijzen blijven maar oplopen.
tip: niet mailen maar direct bellen naar verkopers. kost je mss 2minuten werk en je hebt meteen je antwoord



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede