Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Japanse nachtegaal Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Japanse nachtegaal
Didier Steyaert
Website Member
Posts :2

Website Member
2020-02-16 - 11:27:06 send message to Didier Steyaert

Beste leden,

Graag stel ik mij langs deze weg in het kort even voor.
Mijn naam is Didier, 51 jaar jong en woon in België in het mooie Zomergem. Mijn hobby's zijn wandelen en vogels observeren. Al mijn hele leven ben ik gefascineerd door vogels. Vroeger altijd vogels gehad in een kooi waaronder kanarie's. Nu heb ik 2 kooien met Timbrado's die prachtig en uit volle borst iedere minuut van de dag zingen. Vind ik geweldig !! Nu heb ik besloten om een volière aan te schaffen. Deze is besteld en wordt eind juni begin juli geleverd. Een antraciet aluminium voliere met volgende afmetingen, 2.65 x 1.07 x 2.00 inclusief sas. Dus 2.00 voor de vogels. Er is geen nachthok maar heb wel voorzetramen met plexiglas besteld voor de winter ! Nu is het een kwestie welke vogels ik zou huisvesten. Belangrijk om te weten; het is niet de bedoeling om te kweken !! Ik zou dus enkel mannen samen zetten. Nu is mijn vraag. Kan ik een aantal japanse nachtegalen mannen samen zetten? Zo ja, hoeveel volgens de afmetingen en gaan ze samen zingen. Vraag me ook af of het nodig is om veel beplanting te hebben in de voliere. Volgens mij is dit enkel voor een koppel om te kweken. Zijn er mensen die willen reageren aub? Alvast bedankt


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2020-05-04 - 23:49:34 send message to Karel

Welkom op het forum Didier.
Mooi dat je een volière gaat plaatsen. Echter, alleen al gezien de afmetingen, zou ik het bij één Japanse nachtegaal man houden.
Beplanting wordt zeker op prijs gesteld door deze vogels, ook als je niet de intentie hebt om ermee te gaan kweken.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 279 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede