Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Edelpapegaaien in houten voliere Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Edelpapegaaien in houten voliere
Birdkeeper
Website Member
Posts :19

Website Member
2020-05-27 - 17:16:12 send message to Birdkeeper

Hallo

Ik vroeg me af of er leden zijn die ervaring hebben met het houden van edelpapegaaien in houten volières ?

Ik houd al ongeveer 9 jaar een koppel in een houten voliere die op de cruciale plaatsen is bedekt met aluminum. Hiermee bedoel ik, de plaatsen waar de zitstokken de zijwand raken, de deur en de randen rondom, .....

Echter heb ik nog nooit het idee gehad dat ze slopen. Ze slopen zelfs hun broedblok niet eens. Niets.

Ik ben aan de bouw van mijn nieuwe voliere bezig, alles word in het hout gemaakt omdat ik bijna uitsluitend niet knagende vogels heb. Ik vroeg me af of ik de nieuwe voliere gewoon zo kan laten zonder aluminium afscherming , want echt mooi is aluminum niet natuurlijk. Een houten voliere heeft altijd een mooiere uitstraling, dus ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaring met het houden van edels in houten volières.

Dank


Timon.feys
Website Member
Posts :125

Website Member
2020-05-28 - 11:14:39 send message to Timon.feys

die afscherming zal je nodig hebben met edels, tenzij je hele kleine mazen gebruikt zodat ze er niet aankunnen, maar dan moet je draad wel nog dik genoeg zijn


Jan van Dessel
Website Member
Posts :386

Website Member
2020-05-28 - 20:03:36 send message to Jan van Dessel

mijn edels zijn geen echte slopers,toch doen ze weleens een aanval ondanks het wilgenhout daarom maak ik een stuk vurenhouten rachel aan de binnen kant bovenin aan de gaas met tyraps .
gr Jan



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 173 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede