Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kweekkaart Digitaal-Lokaal Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kweekkaart Digitaal-Lokaal
ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2020-12-23 - 18:40:05 send message to ParkietenPeter

Er is al e.e.a. over geschreven in het verleden en telkens wordt verwezen naar Zooeasy of links die niet meer bestaan.
En daar ligt voor mij nu het probleem dat ik graag wil voorleggen;
Ik wil dus ene kweekadministratie digitaal maar dan wel op mijn eigen pc opgeslagen.
Want: als ik niet van plan ben om voor die paar vogels (die ik dus wel graag correct wil admnistreren) een abonnement te nemen vind ik nergens iets wat je lokaal gebruiken kan.

Dit zou in acces kunnen of van mijn part in excel (wat daar eigenlijk niet voor is). Ikzelf heb geen verstand van acces en ben me hier wel in aan het verdiepen, omdat ik van mening ben dat dit het juiste programma hiervoor is. (of ene viria hierop)

Wie heeft zoiets waar je dan dus via ringnummers connecties kan maken met vader-moeder?

Alvast bedankt voor het meedenken.
wink ;) Peter


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2021-03-17 - 15:39:32 send message to ParkietenPeter

Oke, geen reactie dus ga ik ervan uit dat niemand een betere optie heeft en iedereen z'n vogels bijhoudt in de dure online variant?


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2021-03-17 - 19:01:11 send message to P.Rooth

hai Peter Ik doe dat met word of je daarvoor een programma gebruikt wat er eigenlijk niet voor gemaakt is doet er niet toe je eigen gemak das belangrijker en dat jezelf dat ken volgen .
Ieder jaar maak ik m.b.v. de vorige een nieuwe en verbeter dat wat ik weer makkelijk vind . Kweekkaarten hangen bij mij bij de kooien/volieres en dat kan dan b.v wekelijks met een schrijfblok de veranderingen bijgehouden worden . Vroeger in een schrift en nu ff anders


Tenzi
Website Member
Posts :261

Website Member
2021-03-17 - 20:27:45 send message to Tenzi

Ik heb zo'n 16 jaar geleden Zoo-easy op CD gekocht. Deze is geďnstalleerd en opgeslagen op mijn harde schijf. Niks in de cloud. En werkt nog steeds prima.
Misschien is die nog ergens tweedehands te krijgen?



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 125 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede