Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Alexander Parkiet en de kweek Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-01-29 - 16:17:36 send message to surveyor

Ja in theorie zou het kunnen, had deze heftigste paringen zelf nog niet verwacht hoor wink ;), maar goed eerst schoonmaken de binnenhokken en dan plankje wilgentakken ervoor maken zodat ze zelf aan de knaag kunnen wink ;).

Warmtestaaf had ik al geïnstalleerd aan het blok, dus met jongen mochten die er komen vrees ik niks, waar ik bang voor ben/was is de eieren, stel vriest min 5/8 graden dan is het in het sandwichpanelen nachthok ook koud en vriest het ook, dus dacht ai daar kunnen de eitjes niet tegen. Maar begreep dat die wel wat kunnen hebben..

Gr.


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2021-02-01 - 16:36:24 send message to www.wim


De vogels zijn dan in hun 3e en 4e levensjaar...weer zo een typisch geval van kweker eerder broedrijp dan de vogels.
Laat die vogels mooi gaan,zorg dat ze in de juiste conditie zijn dan zal het best goed komen....ook al poot je een heel bos voor het broedblok als een vogel niet brr is dwing je ze echt niet..wat te knagen is zwz goed wilgen oid dat wel.


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-02-02 - 07:59:55 send message to surveyor

Kansloze reactie Wim en typisch geval van het niet willen of kunnen lezen van de eerdere vermelde reacties! Jammer.....Jaloezie? Afgunst? Reageer dan niet...

Rest allemaal bedankt voor de tips. Ziet er goed uit en houdt jullie op de hoogte, we gaan het meemaken!

Gr


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2021-02-02 - 09:50:29 send message to www.wim


Totaal niks met afgunst of wat dan ook te maken mr. Jansen totaal niet gewoon realiteit.
Binnenkort staan ze wel weer te koop met een jammer verhaal zoals met je pruimkoppen en grijze roodstaarten,das schande.
Afgunst pleur op man...kom maar keer kijken.


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-02-02 - 12:19:12 send message to surveyor

Wim, kansloos, nogmaals kansloos dit! Je weet totaal niet waar je over spreekt en doet aannames, jammer...

Succes met je bedrog handel!


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2021-02-02 - 14:04:48 send message to www.wim


En als je nu had gehoopt dat ik me verlaag tot jou iq loze vuilpuiterij heb je dat fout.
1 ding de eerste de beste die bedrogen of wat dan ook is door mij mag dat hier melden,maar die zijn er niet.
Zal je een persoonlijk bericht sturen en bellen,ik accepteer jou verdacht makingen niet onder geen beding makker!!!!!


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-02-02 - 15:27:43 send message to surveyor

Prima Wim, graag zelfs want met jou houding en verkeerde suggesties ben ik niet van gediend, advies is, lees mijn vraag en antwoorden nog eens terug mbt onderwerp, en lees dan jou antwoord nog een keer! Kansloos!


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-02-02 - 15:28:51 send message to surveyor

Vreemde is, dat ik je niet kan berichten in privé, ook zo vreemd? Gebruikersnaam bestaat niet


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2021-02-02 - 15:53:07 send message to www.wim


Je hebt mijn mobiele nummer.


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-02-03 - 09:45:49 send message to surveyor

Nou inmiddels uitgesproken met Wim, wat een interpretatie op een forum allemaal wel niet kan doen. Excuses en door! Werden beide geprikkeld en mijn uitlatingen waren niet correct. Door met de kweek en we gaan het zien, wens iedereen een gezond en uitdagend kweekjaar!



www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2021-02-03 - 12:04:28 send message to www.wim


Ja klopt het was goed om het uit te praten...ook van mijn kant excuus ik ben idd soms te direkt met iets te omschrijven maar bedoel het niet grof.
Ik wens u allen een goed en gezond (kweek)jaar.


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-03-11 - 09:46:31 send message to surveyor

Goedemorgen,

Toch nog even een leuke update, dacht deel het leuke nieuws toch. Maar bij mijn stelletje alexanders (man 2018 pop 20170, is het toch gelukt eitjes te krijgen, drie stuks waarvan sowieso 1 ervan bezet. Het is tot nu toe een super goed koppeltje en zorgt goed voor mekaar, wij zullen zien of de verdere obstakels ook goed gaan en dat er een mooi jong op stok komt. Dan spannend of het een kleurtje is happy :)

Iedereen veel geluk met de kweek dit jaar!


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2021-03-11 - 13:50:53 send message to P.Rooth

leuk deze update meestal hoor je niks meer maar dit is een opsteker waar meerdere liefhebbers wat aan kunnen hebben .

Succes verder en komt er wat op stok laat het ons allen ff weten


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2021-03-11 - 17:04:06 send message to surveyor

Jazeker, zal ik doen. Rond de 25e horen wij het vanzelf wink ;)

Groeten


Martien Strijdveen
Website Member
Posts :195

Website Member
2021-03-12 - 17:26:44 send message to Martien Strijdveen

Jij schrijft dit?
Dan spannend of het een kleurtje is happy happy :)

hoezo dat dan zijn ze dan ergens split voor of is het al een mutatie?




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede