Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Rosé kaketoe's Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Rosé kaketoe's
Jelle L
Website Member
Posts :5

Website Member
2021-06-28 - 11:01:02 send message to Jelle L

Goeie morgen allen, ik ben nieuw hier op het forum.
Wijzelf hebben thuis halsband parkiet, en nu zijn we volop bezig met een nieuwe voliere te plaatsen in inox. deze zou 8x3x2.5m hebben als afmeten, in 3 of 4 stukken onderverdeeld.
graag hadden we rosé kaketoe's gehouden, eerst en vooral voor het uitzicht, zijn namelijk naar onze mening prachtige vogels, en denk qua omgang ook een iets 'rustiger' vogel, of heb ik het hier volledig mis?
Graag had ik gehoopt hier vanalles te kunnen bijleren ivm deze vogels. Alsook kunnen deze samen gehouden met zonparkieten of beter apart?

Laat jullie volledig los in de reactie's. Hopelijk kan ik hier véél opsteken van jullie ervaringen!

Groetjes

Jelle


Esselink
Website Member
Posts :81

Website Member
2021-06-28 - 16:21:04 send message to Esselink

Ik zou ze niet samen houden met zonparkieten. Die zijn wel luidruchtiger dan rosees trouwens. Maar ik ken wel iemand die zijn rosees heeft weg moeten doen im geklaag van de buren.


Jelle L
Website Member
Posts :5

Website Member
2021-06-29 - 10:41:24 send message to Jelle L

Inderdaad, dit had ik ook al ondervonden bij enkele winkels en opvangen langs geweest en viel me ook op dat de zonparkiet een iets luidruchtiger vogel is dan de rosé kaketoe... qua problemen met de buren denk ik niet daar ik wat landelijker woon en het geluid zich makkelijk over de velden kan verspreiden happy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 189 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede