Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > wel/niet/wel/niet .. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-03-23 - 09:34:37 send message to frensie

zo ben ik ook begonnen hoor
ik heb er wel een bij genomen en toen werd het krijsen en schreeuwen en toen zei mijn vader laten we een voliere bouwen voor je vogels en zo is het gekomen dat ik nu een grote voliere heb en nog veel meer hokken en kooien en natuurlijk vogels


senna
Oud Lid
Posts :72

Oud Lid
2005-03-27 - 15:07:46 send message to senna

Natasja,

Popjes zijn geen schreeuwers. Ze kunnen het wel maar doen het niet echt. Vooral niet als er een mannetje is. De taak van het mannetje is om haar te beschermen. Heb je ze alleen zitten doen ze het gek genoeg wel. Tenminste das mijn ervaring.

Een mannetje die hanopfok is schreeuwt een stuk minder dan een mannetje wat natuurbroed is. Het zijn net waakhonden. Ze slaan aan als er iets mis is in hun ogen. Vaak is er een oorzaak en als je die wegneemt schreeuwen ze niet.

Wij hebben twee kweekkoppels die niet handopfok zijn, en ze kunnen een behoorlijke keel opzetten. Maar meestal is er iets. Ze schreeuwen niet zo maar. dus valt het hier heel erg mee. Je moet het ook treffen denk ik.

Wel vind ik het goed van je dat je niet zomaar iets aanschaft en er goed over na blijft denken of het echt wel is wat je wil. En of het ook kan. Dat is beter dan een impulsieve aankoop waar je later spijt van krijgt.
wink ;)

gr corina


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-03-27 - 15:11:54 send message to johanblok

In de tijd dat ik nog edels had: Juist mijn edelpopje kon altijd juist flink te keer gaan... Dan zat ze altijd zeer eigenwijs te kijken.


senna
Oud Lid
Posts :72

Oud Lid
2005-03-28 - 02:04:16 send message to senna

hahahahaa zo zie je maar weer.

Een vogel is ook een individu, je kan het nooit zeker zeggen.

gr corina



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 137 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede