Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Pyrrhuras onverwarmd overwinteren? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Pyrrhuras onverwarmd overwinteren?
Merv
Website Member
Posts :2

Website Member
2022-01-06 - 18:23:20 send message to Merv

Hallo beste lezer.
Na een verhuizing en een pauze van een paar jaar besloten de hobby weer opnieuw te starten.
Voorheen heb ik pyrrhuras gehad in een verwarmde aanbouw, dat was echter in mijn vorige woning.
Ik vroeg mij af of pyrrhuras de winter door kunnen zonder verwarming in nederland?
Ik heb een mooie schuur waar ik een paar volieres in wil bouwen dus ze staan niet in de wind.
Ik heb mensen gehoord die pyrrhuras zelfs het hele jaar door in een buitenvoliere houden.
Iemand hier die mij wat wijzer kan maken?

M.v.g.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2022-01-06 - 20:22:15 send message to P.Rooth

komen ze uit een bestand die onverwarmd zit moet dat geen probleem zijn . Goede voeding de blokken laten hangen is een vereiste . Veel succes net deze leuke vogels


marti
Website Member
Posts :303

Website Member
2022-01-07 - 11:21:30 send message to marti

Ja dat is geen probleem, ik had ze in het verleden onverwarmd buiten zitten zonder nachthok , alleen windbreekgaas om ze iets beschut te houden. Ze slapen in het broedblok, als dat dik genoeg is hebben ze ook bij matige vorst geen problemen. Bij temperaturen overdag onder de -15 moet je wel opletten omdat de tenen kunnen bevriezen wanneer ze aan het gaas gaan hangen


Merv
Website Member
Posts :2

Website Member
2022-01-07 - 15:53:05 send message to Merv

Oke, broedblokken in de winter dus gewoon laten hangen dan zou het goed moeten komen.
Bedankt voor de reacties!



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 135 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede