Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > lori pap Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : lori pap
yvonne584
Website Member
Posts :3

Website Member
2022-05-19 - 23:42:33 send message to yvonne584

Hier ben ik weer mensen. Ik heb inmiddels al veel gelezen over lori pap en wel of geen droog voer en natuurlijk de pallets. Maar heb voor mij nog niet duidelijk wat ik mijn kleine vriendjes nu het beste kan geven. (9 en 13 wkn )
Onze lori's krijgen Psittacus Lory Gel 2-3 x per dag maak ik hier pap van met 2 theel. pallets. Het zelfde krijgen ze ook droog. Dit wordt aangevuld met aardbeien, perzik, appel, meloen, sla enz.
Nu is mij opgevallen dat ik nergens het merk tegenkom op de diverse site's. Kan ik beter overgaan op Cede of Aves producten. Is naar verhouding een stuk goedkoper en ligt dit dan aan de kwaliteit van het product of is het dat je voor de naam betaald.


marti
Website Member
Posts :303

Website Member
2022-05-20 - 08:58:47 send message to marti

Psittacus wordt door veel kwekers wel gebruikt, onder andere door mijzelf. ik heb al een aantal jaar geen lories meer, dus met hun lori assortiment heb ik verder geen ervaring. ik verwacht dat dit echter net als de rest van de producten gewoon goede kwaliteit zal zijn. Ik zou zelf overigens nooit lories in de huiskamer nemen, of je moet erg van schoonmaken houden..


yvonne584
Website Member
Posts :3

Website Member
2022-05-20 - 10:40:21 send message to yvonne584

Bedankt voor je reactie. ik ben geen fan van schoonmakenwink :) maar ze staan in een hoek die makkelijk af te nemen is. En ze gaan t.z.t. wel naar buiten.




Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 215 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede