Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > grijzeroodstaart testen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-10 - 13:06:53 send message to natasja

zeg kattekop wink ;) er staat nergens dat de vogel bij jou vandaan zou komen hoor razz :p

en dragers hoeven dus geen verschijnselen te hebben en volgens mij hangt 1 en ander ook af van de incubatieperiode ..

Er zijn diverse topics op het forum die hier veel meer informatie over geven , zoeken geblazen dus wink ;)


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-01-10 - 16:22:15 send message to Dennis Fr.

zwaar iritant die gedelete berichten laat ze toch is gewoon staan of ben je bang dat mensen commentaar geven?


zoals erwin aangeeft kunnen de mensen de vogels altijd getest worden dit bedrag moeten de mensen dan maar van te voren overmaken kan de vogel getest worden.Wil de kweker dit niet weet je gewoon dat het niet te vertrouwen is. .tijdje terug heb ik een jonge bonte boer verkocht 11 weken oud en zelfstandig .deze is naar belgie gegaan die mensen zijn komen kijken met 8 weken toen hebben ze een vogel uitgekozen was voor hun 4 uur heen en nog is 4 uur terug.ze hebben netjes geld achtergelaten.ik heb de vogel laten testen met 10 weken.met elf weken hebben ze hem opgehaald want ze wouden niet langer wachten dus weer 4 uur heen en 4 uur terug.terweil ik de uitslag nog niet had .ze gingen er van uit dat het goed zat.

ik was er echt stom verbaast over hoe deze mensen waren ze hadden er gewoon 100% vertrouwen in.en ik wist voor 100 % dat ie goed is terechtgekomen.week later kreeg ik de uitslag .negatief dus alles was in orde.ik heb de uitslag naar hun opgestuurd krijg ik mailtje terug van die mensen zie je wel dat het goed washappy :)

regelmatig krijg ik nog wel is een foto van deze bonte boer.erg leuk om te zien ben er ook erg trots op om hem terug te mogen zien.Afgelopen kerst kreeg ik ook een kerstkaartje van hun met mickey op de voorkant gewoon geweldig .heb inmiddels vernomen dat ie ook al enkel woordjes spreekt.ik voelde me gewoon super daardoor.


Groeten Dennis


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-10 - 17:09:54 send message to pattie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Oke om eventjes door te gaan, hoop dat iemand nog wil helpen sad :(
Nu word er weer aangeraden om een papegaai te kopen die door de ouders is grootgebracht..?? Bedoelen ze nu helemaal door de ouders tot zelfstandige uitgevlogen papegaaien..?
Als ik een papegaaitje neem die tot 6 weken bij zijn ouders heeft gezeten, hem uit het nest haal en hem verdr met de hand grootbreng heeft hij dan genoeg weerstand..??



Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 218 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede