Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kwekers grijsjes Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : kwekers grijsjes
pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-11 - 22:58:50 send message to pattie

heeft iemand een lijst of sites met goeie kwekers van grijze roodstaarten..?? Of ervaringen..?? Ik wil graag veel info voordat ik mn baby krijg..!! In nederland, belgie mag ook maar niet zo ver..! Vanaf amsterdam zeg maar niet meer dan 300 km..!!


Cheetah
Website Member
Posts :174

Website Member
2005-01-12 - 23:20:40 send message to Cheetah

Zoals ik je al verteld had, Thom in eindhoven is een zeer goede en betrouwbare kweker.
Ook is zijn service perfect.
Mocht je naar een winkel willen gaan, dan raad ik je leo aan, van handels papegaaien. Die is naar mijn weten de enigste echt betrouwbare en voorzichtige kweker.

Groetjes


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-12 - 23:23:00 send message to pattie

ja die kende ik dus al razz :p nu nog andere..!!


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-13 - 09:20:50 send message to parkietenpeter

Ik weet dat Leo Handels niet met veel vogels kweekt. Wat hij kweekt houdt hij geschieden van de winkel. Onze Luna kwam hier ook vandaan. Hier zijn nooit problemen mee geweest.

Maar,net als ergens anders en overal, let goed op wat je koopt en maak goede, zwart op wit, afspraken. Leo zal je in ieder geval geen wilde voor tamme vogels verkopen.

Peter


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-01-13 - 10:18:35 send message to goffini

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ed en Thiely de Moor In Eindhoven.
Serieuze particulier en die testen ook alles.

http://members.lycos.nl/kromsnavels/


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-13 - 17:47:00 send message to pattie

Het is meer voor veel informatie van sites af te halen..! Om veel te lezen voor ik mn baby krijg..! Ik weet al waar ik mn papegaaitje vandaan haal..! maar alle info is welkom hoor..! Ik heb nog nooit een grijze roodstaart gehad..!


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-13 - 18:59:05 send message to parkietenpeter

Dan moet je eens via Google zoeken.

Verbazend hoe ver je komt.wink ;)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-13 - 19:06:24 send message to natasja

Verbazend hoeveel mensen vogelarena wel weten te vinden maar google niet wink ;)laugh :D


henkylate
Oud Lid
Posts :11

Oud Lid
2005-01-13 - 19:16:31 send message to henkylate

Hallo Pattie:Heb je vorige week mijn reactie niet goed gelezen dit was gebasseerd op uitsluitend op grijzeroodstaarten en het aankopen daarvan om ziekte,s tegen te gaan.
De grijzeroodstaarten zijn de beste sprekers al kan niemand een spreekgarantie geven omdat het een aangeboren talent moet zijn (elk mens kan ook niet even mooi zingen toch)en als ze wel een spreekgarantie geven dan zwart op wit dat ze later niet aankomen met het smoesje van je bent er niet genoeg mee bezig geweest. Het grote nadeel van grijzeroodstaarten zijn dat ze een grote hoeveelheid stof produceren wat zeer slecht is voor je gezondheid,luchtwegiritatie zoals niezen hoesten rode ogen traan ogen droge keel .
veel succes met je aankoop.
gr henky.


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-13 - 19:52:26 send message to pattie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

ik kan als een van de beste zoeken op google.. ik vroeg alleen om suggesties van liefhebbers van grijze roodstaarten.. daar is een forum toch voor..?? waarom zoeken als andere mensen misschien leuke sites weten.. Natasja ik zou graag leuke ideeen van je willen horen di je van google heb..?


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-13 - 19:55:51 send message to pattie

dankje henky..! ik hoop dat hetgaat lukken..!


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-13 - 19:57:53 send message to natasja

Pattie mijn intresse van vogels ligt op een heel ander deel als het jouwe maar als je opzoekt bent naar websites over edelpapegaaien zeg je het maar hoor razz :pwink ;)


Cheetah
Website Member
Posts :174

Website Member
2005-01-14 - 13:13:11 send message to Cheetah

Insulinde in Almere is ook wel goed heb ik gehoord.
Hou er rekening mee, dat je in een winkel al gauw minimaal 600 euro betaald.
En jij wou niet meer dan 450 uitgeven?


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-14 - 17:29:51 send message to pattie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik wil een gezonde papegaai.. en ze kosten daar 650 euro.. ik heb het al gevraagd.. en 650 euro vind ik inderdaad teveel als de gemiddelde prijs rond de 500 euro ligt..

maar ik geloof dat ik je dat zelf gister op msn heb verteld dat ik het daar had gevraagd dus ik snap dit berichtje niet zo goed..??


Bubbles
Website Member
Posts :36

Website Member
2005-01-26 - 15:47:35 send message to Bubbles

Zoek eens een papagaaienvereniging (evt in de buurt). Daar veel van deze mensen op top-niveau kweken voor evt. kampioenschappen, zul je daar ook betrouwbaar kunnen kopen. Deze mensen hebben veel verstand van zaken.


avo
Website Member
Posts :47

Website Member
2005-01-26 - 16:22:06 send message to avo

ik zie het al de mensen betalen liever teveel als dat ze bij een betrouwbare hobby kweker kopen,ik heb zelf via Frank Feld altijd altijd mensen doorgestuurd gekregen die bij onze vriend in amsterdam en Den Haag al een paar dooie vogels gekocht hebben,maar door schade schande wordt men wijs



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 146 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede