Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Tsunami 12-12 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-14 - 08:01:11

Dijkkamp,

Het maakt NATUURLIJK geen fluit uit of hij nu Speedydjm of djm of vanmoeten heet. Hij 'verraad' zichzelf wel door zijn schrijfstijl. In plaats om er gebruik van te maken dat hij een nieuwe, verse start kan maken omdat hij anoniem kon blijven. Laat hij zichzelf kennen om METEEN de allereerste reactie al giftig gal te spuien.

Dit is gewoon ontzettend jammer. Kan hij net zo goed meteen weer een nieuw account aan gaan vragen.

Maar Dijkkamp maak je hier niet te druk om. Wij zijn ook niet van gisteren.

laugh :D Peter


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-01-14 - 08:06:22

quote
Als jij nog éénmaal iets durft blootgeven van info dan zet ik er de beste systeembeheerders op om te weten wie je bent en krijg je een dik proces aan je been wegens laster,eerroof en het vrijgeven van persoonlijke info.



Van welke planeet kom jij eigenlijk?
Kom maar op met je proces! Dat wil ik wel eens zien.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-14 - 09:17:07

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Och Goffini,

Ik denk dat we eigenlijk weer genoeg weten.

Kletsen en laten kletsen.
Zelf zal ik hemzelf geen antwoord meer geven.

Ik vind het alleen jammer dat er direct weer zo'n bedreigingen naar Jan gemaakt moet worden.

Kletsen en laten kletsen, Jan.

Ik probeerde trouwens met de vlag van Rusland aan te geven als iemand een oerdom verhaal ophangt, maakt dit hem dan geloofwaardig?
Antwoord heeft hijzelf gegeven. Duidelijker kon ik het niet geven.

Goffini, groetjes
wink ;) Peter


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-01-14 - 20:49:42

Volgens mij kikt die Mario erop om negatieve dingen te roepen, je hebt altijd mensen die alleen nog maar om zich heen kunnen schoppen, eigenlijk best een beetje zielig voor hem.
Als deze meneer echt een probleem zou hebben, nadat hij zijn account had opgezegd, dan had hij ook even rechtstreeks kunnen mailen naar die desbetreffende persoon om de situatie te bespreken en begrip te vragen voor zijn accountsluiting. Maar nee..... lekker een discussie uitlokken, dat is meer bevredigend voor hem. Ik kan zo een mens, die eigenlijk niet leeft maar overleeft, alleen maar sterkte wensen en mezelf rijk vinden omdat ik nog altijd kan communiceren op een normaal nivo.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-01-14 - 20:51:26

Volgens mij kan Jan ook het ip nummer blokkeren, toch Jan?

en..
Inderdaad weer een vaag verhaal en geen poot om op te staan, maar goed dat was al duidelijk


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-01-14 - 21:45:42

Het beste is inderdaad om niet te reageren op uitlokkingen. Ik ben daar al aardig goed in geworden. ook bedreigingen e.d. doen me niet zo veel. Als ik alles persoonlijk moet aantrekken wat me al toegewenst is de afgelopen jaren, tja dan had ik hier niet meer gezeten.

Ik kan wel ip adressen blokkeren. Maar dat is niet altijd een oplossing, er zijn providers die hun klanten elke keer een nieuw ip adres geven. Dus op zo'n moment heeft dat geen zin, tenzij je de hele provider blokeert, maar dat is geen oplossing.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 258 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede