Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > mag je dit zien als uitdaging Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-01-26 - 10:20:51 send message to Lennart

Hallo allemaal,

quote
Je krijgt van mij een handleiding, een spuitje, pap en persoonlijk advies.
Dus kun je direct aan de slag! Ontzettend leuk om zelf te doen!


Gaat het hier om een Barbie-pop of een levend wezen??? Ik mis hier alleen nog de foto van het eindresultaat! Voor de rest een perfecte commerciële advertentie...razz :p

quote
Ontzettend leuk om zelf te doen!


Voor hen die het eigenlijk bedoeld is zijn dieren dus gewoon gebruiksvoorwerpen!

Lennart wink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-26 - 10:32:34 send message to ParkietenPeter

Ze zijn nog een dingetje vergeten bij die advertentie;

Het sigarensdoosje.laugh :D

ik lach nu hiermee, maar ik ben me er terdegen van bewust dat het heeeeeeeeeeel eeeeerrruuugh is (heel erg)angry

Alleen denk ik dat wij als echte vogelliefhebber ons hier nooit aan mogen wagen. Hier mogen wij door gewaarschuwd zijn.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-01-26 - 10:57:58 send message to Lennart

I.d.d. Peter,

Ik had me er niet mee willen bemoeien, maar kon het toch niet laten!
Het is natuurlijk belachelijk om zo'n soort advertentie te plaatsen.

Als die man het zo "goed" bedoeld had was de tekst een heel andere geweest, nl: Er zijn mensen die graag willen leren een papagaai, oid, met de hand op te fokken. Hierbij wil ik u de gelegenheid bieden dat in de praktijk en onder mijn begeleiding te leren!

En als ie dan ook nog eens later daardoor een vogel verkoopt is dat mooi meegenomen. Want dan weet ie precies wat voor vlees hij in de kuip heeft! Maar dit slaat alles!
Want dit wordt gelezen ook door mensen die zich op een zondagmiddag lopen te vervelen en dan op zo'n advertentie stuiten en denken.....goh...wat leuk....wil ik ook!
Terwijl ze nog geen verstand hebben witte muizen....!!!!laugh :Dlaugh :D

Lennart wink ;)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-26 - 11:34:03 send message to natasja

ik vind het ook een nogal vreemde advertentie die vooral onervaren mensen moet trekken , of daar lijkt het mijn inziens op .. helaas denk ik dat zo'n advertentie wel heel goed zal werken ..


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-26 - 12:20:15 send message to ParkietenPeter

sad :( sad :( sad :( uhjah.sad :( sad :( sad :(
angry


Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-01-26 - 12:35:34 send message to Chica

Ik verbaas me af en toe over de reacties en topics hier op dit forum....er gebeurt veel in de boze grote wereld. Waarom gaan we niet direct ALLE topics op gebied van dierenleed hier behandelen!
Hondjes bij cor geugies die allemaal aan parvo overlijden, in korea eten ze nog steeds honden op een vreselijke manier, in afghanistan hebben ze beren tegen honden gevechten, de Noren jagen op walvis, in india doden ze tijgers, apen plakken we computers in hun hersens.....meer? nee dit is wel duidelijk dacht ik. Ik vind dat we op een forum zoals dit we ervoor moeten waken niet al die dierenkwelling die we zien in advertenties en op televisie moeten aankaarten. Het is allemaal heel erg wat er gebeurt maar we veranderen er weinig aan door er hier op het forum uitgebreid over te praten. Als je dit soort dingen ziet en wil aanpakken richt je dan tot de adventeerder en bekeer die als dat uberhaubt lukt ($$$$$) !!
Dit is mijn bescheiden mening over dit soort topics, laten we proberen beginnende hobbyisten op het goede pad te zetten als ze hier om advies komen ed...net als mijn vragen over chica bv
Ik hoop dat ik niemand op de tenen trap met dit stukje maar als dat wel zo is dan is dat iig niet de bedoeling ervan!!
Ga heen en vermenigvuldig U happy :)
Groetjes Ron


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-01-26 - 13:01:30 send message to Lennart

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoi Ron,

quote
Het is allemaal heel erg wat er gebeurt maar we veranderen er weinig aan door er hier op het forum uitgebreid over te praten


Ik vind dit wat kort door de bocht. Wat niet wil zeggen dat je geen gelijk hebt vwb het overige dierenleed. Maar iedereen hier op dit forum is sowieso begaan met dieren en in het bijzonder papagaaien/parkieten en andere vogels, althans daar ga ik even van uit.

Wat ik niet met je eens ben is dat de topics allemaal vakgericht en/of allemaal wetenschappelijk onderbouwd moeten zijn!
Een forum heeft wel degelijk ook een sociale functie...vooral voor hen die alleen zijn en verder niemand hebben om over dit soort dingen te praten....want als het alleen maar om kennis zou gaan en goede raad kan je op een heel eenvoudige manier het www afstruinen om die kennis in je bezit te krijgen....maar dan heb je toch altijd weer iemand nodig om dat te verifieren.....en daar heb je dan bv zo'n prachtig forum als dit voor....happy :)
Wat ik wel vind is dat deze topic in de verkeerde categorie staat...had mi op "In de kroeg" moeten staan.....Maar wie ben ik....en een kniesoor die daar op let...toch...?

Maar ja...als Jan dat ook nog allemaal moet gaan bijhouden kan ie zijn baan wel opzeggen...laugh :Dlaugh :D

Lennart wink ;)


piet witteman
Website Member
Posts :258

Website Member
2005-01-26 - 21:44:41 send message to piet witteman

Als ik jullie reacties lees in dit topic dan ben ik niet de enige die dit soort advertenties niet leuk vind.
Ben blij dat veel van jullie het met me eens zijn dat het eigenlijk niet kan.
wat Lennart zei
quote
Als die man het zo "goed" bedoeld had was de tekst een heel andere geweest, nl: Er zijn mensen die graag willen leren een papagaai, oid, met de hand op te fokken. Hierbij wil ik u de gelegenheid bieden dat in de praktijk en onder mijn begeleiding te leren!


Daar ben ik het mee eens, volgens mij is dat de juiste manier.
Ik heb nog nooit aan hand opfok gedaan, dus weet ook niet hoe het moet.
Ik wil het graag leren, is er iemand in de buurt van Velsen Noord die het me wil leren.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank
Piet Witteman


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-26 - 21:55:12 send message to ParkietenPeter

quote
Het is allemaal heel erg wat er gebeurt maar we veranderen er weinig aan door er hier op het forum uitgebreid over te praten.

En als we dit maar vaak herhalen, blijft het bij iedereen die het ooit leest hangen.
Tenminste dat is de bedoeling.

We staan er allemaal achter
wink ;) Peter



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 245 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede