Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > ara's Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : ara's
Mark S
Oud Lid
Posts :5

Oud Lid
2005-02-03 - 14:37:43

Hallo
ik ben Mark en als hobby heb ik papegaaien ik heb een vraag ben pas begonnen(zitten nu 8 weken samen) met het bijelkaar zetten van b/g ara's maar dit gaat met veel ruzie en gedonder ik heb er zelf nog niet zo veel ervaring mee en mijn vraag is hoelang moet je zoiets aanzien voordat het misgaat (verwondingen) alvast bedankt.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-02-03 - 19:30:11

Hallo Mark, welkom.
Als je wat meer informatie verstrekt krijg je meer inhoudelijke reakties die je verder kunnen helpen. Vertel eens:
* hoe oud zijn de vogels
* wild of handtam
* gesext (zeker weten dat het man/pop zijn?)
* hoe groot is de ruimte waarin de ara's zitten
* zaten de ara's elders al bij elkaar of met soortgenoten?
Kortom, vertel wat meer over je vogels en hun omgeving.


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-02-03 - 20:41:30

als ze gewond zijn moet je ze apart zetten, en de wonden 2 maal daags flink "besproein" met gewone jodium(betadine) uit de drogisterij. Na 3 weken kun je ze dna weer samen voegen.

Ik geef altijd als tip mee doe een beetje citroensap(vers of uit een flesje) in het drinkwater. Hierdoor worden de bloedsuikers verlaagd en is er minder agressie. Kijk maar bij kinderen als ze veel suiker krijgen zijn ze ook wilder dan als ze weinig krijgen!!! Is zelfs uit onderzoeken gebleken!


Mark S
Oud Lid
Posts :5

Oud Lid
2005-02-04 - 18:44:41