Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Prijzen bij advertenties Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-05 - 22:23:06

ik vind dat wel een beetje kort door de bocht genomen hoor ..

Als ik opzoek ben naar een bepaalde vogel en er staan meerdere advertenties van zo'n vogel ga je nou eenmaal niet een heel prevelement neerzetten als je een keer of 10 reageerd .. je vraagt dan eerst naar bijv. de prijs omdat als die al niet redelijk is zo'n advertentie vaak al afvalt , dat heeft niets met serieus zijn of met het karakter of verzorging van die gene te maken ..

de eene is nou eenmaal kort en bondig , de ander langdradig .. sommige hebben geen enkel probleem met mailen andere doen het liever via de telefoon etc. etc.
en vaak is het aanbod toch zo groot dat mensen bijvoorbeeld eissen kunnen stellen aan de prijs , de prijzen liggen ook zo vaak uit elkaar dat het ook zeer zeker wel aan te bevelen is eerst even te vragen hoe duur een vogel is.

Als je je direct richt op hoe de vogel is , de ringen etc etc. zonder te vragen naar een prijs dan is het in de regelmaat toch wel zo dat je de hoogste prijs betaald , de mensen die gewoon vragen wat de uiterste prijs is voor ze verder informeren krijgen vaker een lagere prijs te horen ..


H.O.H.
Website Member
Posts :98

Website Member
2005-02-06 - 06:28:48

dan nog is de manier van vragen wel van belang volgens mij.
Hallo, Ik las je advertentie ik heb evt. wel interesse wat vraag je voor je vogels groetjes....

is heel wat anders dan:

hallo, wat kosten je.... groetjes....

IK vind dat dit toch heel anders over komt maar dat zal wel aan mij liggen dan


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-02-06 - 11:21:56

quote
goffini??? snap je reactie niet....

Die heeft Natasja inmiddels prima verwoordt.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-06 - 13:02:12

quote
dan nog is de manier van vragen wel van belang volgens mij.
Hallo, Ik las je advertentie ik heb evt. wel interesse wat vraag je voor je vogels groetjes....

is heel wat anders dan:

hallo, wat kosten je.... groetjes....

IK vind dat dit toch heel anders over komt maar dat zal wel aan mij liggen dan



Mee eens , maar dat is ook vaak een kwestie van hoe de persoon op internet is , ik denk dat je daar een beetje doorheen moet prikken ..

een goede vriendin zit bijv. ook op internet maar als ik haar via msn spreek krijg ik spontaan een hekel aan d'r wink ;) gewoon door d'r manier van uiten op het internet ( veel gebruikmakend van uitroeptekens !! vind ik altijd zeer dwingend overkomen terwijl het vaak niet zo bedoeld is )



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 196 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede