Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Helium papegaai Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Helium papegaai
Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-05 - 00:21:06 send message to Chica

Hoi allemaal

Ik heb weer wat hoor...cica vliegt aan het hondelijntje van 8mtr!!
Heb al de roepnaam "heliumpapegaai" gehoord op straat. Wel erg lachen hoor, ze stijgt echt op en kijkt dan goed om zich heen om de omgeveing te zien, blij dat ik toch maar een tuigje had genomen! Ik zal een zien of ik er een opname van kan maken en die ergens parkeer zodat we allemaal ff kunnen lachen.happy :)
groetjes, Ron en Chica

http://chica.zerotolerance-design.com


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-02-05 - 12:08:23 send message to Pattie

laugh :D laugh :D laugh :D heliumpapegaai laugh :D laugh :D laugh :D


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-02-05 - 13:47:19 send message to Hawkeye_NL

sorry maar ik zie niet 1, 2, 3 je foto staan op dat forum?

Erwin


Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-05 - 19:12:14 send message to Chica

Nee erwin, dat is mijn eigen forum, niet de plek waar de foto komt te staan happy :)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-05 - 22:40:14 send message to natasja

in dat geval mag je hem volgens mij niet noemen wink ;)


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-02-05 - 22:52:16 send message to Swaas

Leuk he als je vogel opstijgd en vliegt, mijn ara heeft het ook onder de knie, eens dat het goed gaat laat ik haar aan een 20 meter lang touw vliegen, en daarna.......los, je ziet dat de vogel er écht van geniet, en keert mooi terug op de schouder.
Eigenlijk is een gaai of ara hetzelfde als een duif, eenmaal honkvast blijven ze rond hun kooi, honk of thuis vliegen, alleen kost een duif niet zoveel als ze verder wegvliegt en niet meer naar huis terugkeert, maar toch ga ik de gok wagen, wie niet waagt niet wint, en voor mijn ara staat een wereld van verschil op het spel, IN de kooi of VRIJ los kunnen vliegen......wat zouden jullie kiezen razz :prazz :prazz :p


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-05 - 23:29:13 send message to natasja

Swaas , is het in dat geval niet verstandig om van te voren alvast de hulp instanties in te lichten ?

zo voorkom je misschien problemen als mensen gaan bellen dat er een ontsnapte ara rondvliegt


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-02-06 - 00:40:30 send message to tonnl

Prachtig als zo'n vogel lekker kan vliegen. Kennelijk lukt het soms wel om aan een tuigje te wennen.

Groeten, Ton.
ps, één duif kost soms meer dan een groepje ara's hoor. Vraag maar eens naar de prijs van de nationaal kampioen fond. "The official world record amount paid for a pigeon is £77,000."
happy :)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-02-06 - 01:07:36 send message to agabird

Ron,

Zoals al gezegd door Natasja, het is inderdaad niet de bedoeling om een link naar je site op te nemen in je post, als daar inderdaad niet iets te vinden is wat gaat over het onderwerp.

Als iedereen een "promotie" link opneemt naar zijn site bij een post, dan wordt het zo'n onoverzichtelijk zooitje, en dat is net niet de bedoeling.


Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-06 - 20:28:33 send message to Chica

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Ah..ok
Ik dacht meerdere links naar forums\site's te heben gezien...maar maakt niks uit hoor. Ik laat de link wel achterwege. sad :(
Maar als ik vraag naar goeie site's voor edels dan is het wel goed?? Dat gebeurde nl....beetje krom he? maja, het gaat hier over kromsnavels happy :)
Ik vind het wel een beetje "kinderachtig" om zoiets te verbieden, zo lijkt het alsof men bang is om leden te verleizen wat natuurlijk kolder is. Als je een goeie site hebt blijven de leden echt wel. Temeer het hier om een forum gaat dat zich op 1 soort richt. Ik stort wel 5 euro en kan dan via advertenties verwijzen naar mijn link?
Groeten, Ron


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-06 - 20:58:56 send message to Lennart

quote
alleen kost een duif niet zoveel als ze verder wegvliegt en niet meer naar huis terugkeert


Zeg dat niet al te hard Swaas, er zijn postduiven die zijn zoveel waard daar kan je ongeveer 10 ara's voor kopen! laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-02-06 - 22:43:11 send message to Swaas

Oei wist ik niet, ik ken niet veel meer van duiven dan de speciallekes voor liefhebbers.....natuurlijk als je bij vliegduiven en prijsvliegers gaat kijken laugh :Dlaugh :D ik had het dus wel over " een gewone duif" hoorrazz :p


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-06 - 23:55:12 send message to Lennart

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Oké Swaas, maak je niet druk...het was maar een opmerking! laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D
En dat komt omdat ik gisteren naar het Journaal zat te kijken en er een man was benadeeld, ze hadden 3 duiven van hem gejat, en zijn kostenplaatje was € 70.000........??????!!!!!
Daar kun je toch zeker 5 koppels hyacinten voor kopen!!!! laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-02-07 - 00:10:48 send message to agabird

Ron, het is niet kinderachtig bedoeld hoor. Enkel om alles een beetje overzichtelijk te houden voor de lezers.

Als er een link opgenomen wordt is het de bedoeling dat die ook iets met het onderwerp te maken heeft. Zodat elke link die in het forum staat "de moeite" is om te volgen.

Dus had je bijvoorbeeld een foto op je site staan van Chica als helium ballon. En daar een link van geplaatst, dan is het prima.

Maar zo'n algemene link, die bij elke post geplaatst wordt, heeft voor mij niet zoveel waarde, dus die heb ik dan ook liever niet.


Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-07 - 03:16:22 send message to Chica

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Maar agabird....het gaat er toch niet om dat er waarde voor jou aan zit?
Als er nu mensen zijn die op een speciaal edelpapegaaienforum iets willen vragen aan de kwekers en nieuwsgroepen waar ze in posts naar verwezen worden en die kwekers hebben op een forum de meeste antwoorden kant en klaar dan is dat toch alleen maar goed voor die mensen dat ze daar direct kunnen gaan kijken? Ik ben zelf naar diverse www's en forums doorverwezen toen ik hier op soort gerichte vragen had....
Ik ben op diverse forums waar in de "signature" gewoon je eigen site of een forum wat je graag wilt aanbevelen staat.
Maar goed, geen links dus naar site's sad :(
Even goede vrienden.
groetjes, Ron


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-07 - 07:33:22 send message to natasja

ron , ik denk dat als mensen gericht vragen naar een forum zoals het jouwe het geen probleem is om ze door te verwijzen , maar ik denk ook dat dit forum meer een plaats is om bijvoorbeeld geholpen of doorverwezen te worden ipv een database vol met links om zo de juiste websites te vinden ...
want dat zou je dan gaan krijgen aangezien van iedere soort waarschijnlijk wel een beheerder van een forum lid is ..

Ik persoonlijk lees bijvoorbeeld liever de vraag + antwoorden van mensen ipv dat ze direct doorverwezen worden , dat vind ik namelijk het grootste voordeel van dit forum het beperkt zich niet tot een enkele soort en zo leer je van alle soorten steeds weer iets bij .



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 124 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede