Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Helium papegaai Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-02-07 - 09:00:46 send message to agabird

Zo is het. Als iemnand hier een vraag heeft over de voeding van Edelpapegaaien, en in jouw forum staat net een hele discussie over de voeding. Dan is er helemaal geen bezwaar een link op te nemen naar dat onderwerp.

Maar dit forum heeft geen mogelijkheid voor signatures. En dan is het voor de lezer moeilijk te bepalen of het een verwijzing is over het onderwerp, of een signature. Dus daarom geen link opnemen, en daarmee een soort signature te creeeren.

Dat is het voordeel van je eigen site, je mag zelf bepalen hoe je het wilt hebben, en wat wel en niet toegestaan is. Dus Ron, bij je eigen forum mag je het zelf bepalen happy :)


Jardines
Website Member
Posts :20

Website Member
2005-02-07 - 12:34:53 send message to Jardines

Ik lees nu al 2 mensen die hun papegaai aan de lange lijn laten vliegen, ik vind dit super interessant! Hoe gaat dat nou als ze aan het eind vd lijn zijn, krijgen ze dan ineens een ruk of valt dat erg mee?


Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-07 - 16:17:29 send message to Chica

Hoi Jardines

Het gaat vanzelf....maar ik ga haar toch een beetje beperken in het vliegen, gister raakte chica dus de lijn tijdens het vliegen en maakte een aardige noodlanding...nu ging dat goed maar de volgende keer kan het fout gaan dus ik neem het risico van een harde val niet (nog niet)
groetjes, Ron


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-02-07 - 23:10:34 send message to Swaas

Ron, waar bevestig jij je lijn aan????boven op de rug, of onder tussen de poten???
Normaal aan een zelfintrekbare hondenlijk kan ze moeilijk in de lijn verstrikt raken, denk ik toch.
Ik oefen trouwens nog niet op straat maar in de tuin op het grote gazon, daar zijn geen obstakels waar ze kan blijven achterhaken, alleen op het dak van het gastenchalet kan ze, en daar kan ze alleen met haar poten wat verwarren, maar kan nog altijd vliegen, trouwens hoe vaker je het doet, des te sneller heeft hij door hoe het moet en hoe hij het meeste van zijn "vrije" vlucht(al is die nog beperkt) kan genieten.


Jardines
Website Member
Posts :20

Website Member
2005-02-08 - 12:27:26 send message to Jardines

Hoi Ron,

Oeps dat klinkt wel weer eng zo'n noodlanding. Gelukkig is het goed afgelopen. Er zitten dus wel wat haken en ogen aan... Ik heb zelf een balkon, dus een beetje oefenen in de tuin zou er voor mij niet bij zijn.


Chica
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-08 - 23:23:33 send message to Chica

Ik bevestig het tuigje met de ring op de borst, op de rug zou het tuigje zeker snel in de knoop komen met de vleugels denk ik.
grt, Ron



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 222 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede