Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > in noord brabant opletten aub Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : in noord brabant opletten aub
mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-02-10 - 21:52:41 send message to mariannenl

Pp vrijdag op koopavond hondsbrutaal en met wat voor een lef, weggehaald bij Pets Place in Geldrop ( noord brabant) HARRY een grijze roodstaart nota bene met kooi en al
je snapt niet waar ze de durf vandaan halen dat te doen !
Als jullie iets horen graag een berichtje.

MARIANNE


leekgloster
Website Member
Posts :249

Website Member
2005-02-10 - 21:57:30 send message to leekgloster

Wel een beetje late reactie.
Is nu een week geleden.
Misschien ook iets van ringnummer of iets dergelijks?

Marcel


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-02-10 - 21:57:57 send message to mariannenl

Bijgaande de door mij gecopieerde oproep die ook al in Marktplaats bij opsporing heeft gestaan :

__________________________________________________

Op 3 februari werd om ongeveer 19.00 uur onze grijze roodstaart met kooi en al ( betreft vervoerskooi waar harry waarschijnlijk nu nog in zal zitten) uit onze dierenwinkel in geldrop wegehaald de winkel was nog open i.v.m koopavond. harry is een donker grijze roodstaart en is naar mensen toe zeer agressief,hij is geen goede prater,de enige woorden die hij zegt zijn ,,, harry,hallo en af en toe pets place( de naam van onze winkel). hij heeft een longschimmelinfectie,waardoor hij regelmatig medicijnen van een dierenarts nodig heeft. wij hebben harry al 10 jaar thuis en in de winkel gehad,en zouden hem ontzettend graag terug willen want wij en zeker onze kinderen die practisch met hem opgroeid zijn missen hem verschrikkelijk.iedere goede tip wordt dan ook met geld beloond. ik weet dat ze er niet van wakker liggen wat ze ons en harry hebben aangedaan maar ik hoop dat ze een beetje hart hebben en ons onze vogel willen terug geven. heeft u tips of weet u waar onze harry verblijft belt u ons asjeblieft.

met vriendelijke groet
fam. jacobs.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-02-10 - 23:10:25 send message to Hawkeye_NL

Ik help je hopen, meer kunnen we waarschijnlijk niet voor je doen sad :(sad :(sad :(

Erwin


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-02-13 - 22:20:07 send message to mariannenl

Ik hoorde dat dit in Den-bosch in winkelcentrum de Maaspoort ook al was gebeurd en er schijnt van de week weer een art. in de Telegraaf te staan, zou die een soort bende zijn ???????

MARIANNE


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-13 - 23:09:46 send message to Lennart

quote
zou die een soort bende zijn ???????



Het is natuurlijk verschrikkelijk sneu dat dit jullie is overkomen! En hier word niemand vrolijk van.
Dat kostbare vogels worden gestolen is overigens niet nieuw! Dat gebeurde 30 jaar geleden ook al!
Het is mij ook overkomen dat ze de duurste vogels uit mijn volière hebben gehaald. En dan heb ik het nog niet eens over de (materiële) schade die ze aangericht hadden!
Er zit gewoon handel in. Het enige wat je er tegen zou kunnen doen is te zorgen dat je ze goed achter slot en grendel zet, vooral 's nachts, en er niet zo mee te koop moet lopen. Ik begrijp dat je een winkel hebt en ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt laten zien wat je te koop hebt! Maar in deze tijden gaat dat niet meer. Ik zelf woon in het centrum van Nederland en hier staat al bij elke supermarkt een beveiligingsbeambte!!!!!!
En neem van mij aan die staat daar niet voor niets! Ik zelf werk al jaren met (randgroep)jongeren en ik heb geconstateerd dat de scheidslijn bij hen tussen het mijn en dijn flinterdun is met heel vaak de doorslag naar zich zelf!

En val nu niet direct met zijn allen over mij heen....het zijn niet alleen deze jongeren....volwassenen kunnen er ook wat van!
En zoals al een heel oud spreekwoord zegt:

Zoals de ouders fluiten, piepen de jongen!

Dit wil niet zeggen dat ik het vertrouwen in de mens kwijt ben...want tussen die paar kwaden zitten altijd nog steeds heel veel goeien!!!happy :)happy :)
Lennart wink ;)


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-02-13 - 23:11:43 send message to lovebird-farm

Mensen hebben schijnbaar weer geld tekort! Voorheen werden de kanaries overal weggehaald maar daar is weinig handel in momenteel! Waar is het geld mee te verdienen? Papegaaien en parkieten dus wordt dat gestolen! Zo werkt het nou eenmaal! Met anderen voorwerpen is het zo kijk bij auto's alleen de dure worden gestolen, de oude bakken blijven staan!


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-02-14 - 00:35:00 send message to Daniel

lovebird-farm, dit klopt niet helemaal. De auto's die verhandeld kunnen worden die worden juist gestolen en juist niet hele dure want die kunnen niet verkocht worden.
Bij parkieten en papegaaien gaat dit ook gedeeltelijk op. Een grijze roodstaart kan je nog wel verkopen maar een Spix no way


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-02-14 - 08:04:51 send message to ParkietenPeter

Het in trieste van deze zaak is natuurlijk dat de Harry nog niet eens voor de verkoop was zoals ik had begrepen. Het was een zieke vogel die zij van medicatie voorzagen.
quote
hij heeft een longschimmelinfectie,waardoor hij regelmatig medicijnen van een dierenarts nodig heeft. wij hebben harry al 10 jaar thuis en in de winkel gehad


Het stelen, als mensen het al niet laten kunnen, moeten ze zelf weten. Maar nu blijkt alweer dat het om een stelletje ontzettende amateurs gaat, echte angry oenige, angry klunzige angry gelegenheidsdieven.
Anders weet je wel wat je pikt.
Zielige mensen.

Marianne, sterkte, en ik hoop dat Harry terug komt. (ben wel bang dat je weinig kans maakt, sorrysad :( )

angry Peter


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-02-17 - 22:12:26 send message to mariannenl

Even ter verduidelijking, het betrof hier niet mijn Harry hoor, die zit heerlijk in de kamer, de bofferd, nouja aan de andere kant weer niet, ze heeft een nagel beschadigd en we houden in de gaten of het nog nabloedt, maarde andere Harry is(was) een vogel uit de winkel van Pet s Place, niet voor de verkoop maar inderdaad van de eigenaar zelf.

Ik heb helaas niets meer ervan gehoord....

MARIANNE



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 175 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede