Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Gewicht Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Gewicht
Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-02-14 - 19:59:37

Nou Mabel doet het geweldig hier. Ze stapt op uit zich zelf vanavond voor de eerste keer buiten haar kooi. ik mag haar al kroelen. Ze speelde niet het kleine heksje wat ze al 2 dagen doet als ze niet van der kooi af wil happy :) Ze eet ook geweldig goed alles gaat op hier, maar ik vraag me nu af voer ik haar wel genoeg? Ze krijgt 2 eetlepels zaad en een grote lepel pellets (P15)en een desert lepel met Orlux eivoer omdat ze in de rui is.(was ze al bij der vorige baas happy :)en ik dacht dat kan nooit geen kwaad wink ;) En vandaag heeft ze ook een echte bak met groente(brocolli,courgette,mais en fruit(mandarijn) gekregen. Waar ze ook flink van heeft gesmult. Heb haar ook gewogen ging ook goed ze weegt 412 gram. Volgens mijn gevoel is dat best een mooi gewicht voor haar.Ze is niet zo heel groot, maar ik zou het graag van wat kenners horen eigenlijk. morgenochtend is gewoon al haar voer ook op. Ze is super aktief en ik zou niet willen dat ik haar te weinig geef.

Voor een papegaai waarvan gezegd werdt van nou als vrouw zijnde zal je er wel niks mee kunnen gaat het zo goed dat ik meer mag als mijn man happy :) Ik denk gewoon dat ze vrouwen best wel leuk vindt maar ze nog nooit heeft gezien tja als je uit een mannenhuishouding kom heb je geen keus dan op een man te vallen toch wink ;) haahahahah

Gisterenavond ook een milestone verzet happy :) Ze zou niet uit de hand eten werdt er gezegd. Nou ze heeft gisteren lekker banaan bij me zitten smikkelen en gewoon terwijl ze op me hand zat en zo van de banaan af. En ze heeft al wat gezegd "Kom maar" ja is niet zoveel maar ach. Ze geeft wel al kusjes en fluit happy :)

Maar ik ben zelf heel erg verbaasd over hoe goed het met ons gaat. Was er best wel benauwd voor hoor. Het lichaamstaal lezen gaat ook al aardig vooruit.
Mag ik hier eigenlijk een link naar haar website plaatsen??
groetjes
Ria


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-02-14 - 20:20:00

happy :)

Zeg euhh op welke school heb je gezeten, waar heb je dit geleerd, je hebt het aardig voor elkaar op zo'n korte tijd.
En nu kom je vragen om meer raad.
Zullen we de rollen maar eens omdraaien, vanaf nu gaan de vragen jouw richting uit.

Echt SUPER gaaf wat een prestatie met Mabel.
Het gewicht is goed hoor, door regelmatig te wegen hou je de vinger aan de pols.
En dat het voerbakje leeg is s'morgens, prima toch, kijk in de vroege avond of ze nog heeft, mocht het dan al leeg zijn een beetje bij geven.

Ga zo door.

wink ;)
Peter.


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-02-14 - 20:28:46

razz :p oh eh dank je wel Peter.
Ik denk dat liefde voor papegaaien gewoon heel erg helpt. En ik ben gewoon heel erg blij met haar. Maar er wordt hier gezegd als ik een mus in een kooitje had gedaan was je nog dolgelukkig geweest en dat is ook wel waar. Ik miste onze Nicky zo erg. We(hij) hadden ons wel een tijd gezet om haar te laten wennen als ze binnen 3 maanden niet netjes had opgestapt dan hadden we afgesproken dan moet ze terug.(afspraak van de man en 1 zijdig dus telt toch niet) Dus je snapt wat ik heb lopen roepen hier het eerste moment dat ze opstapte bij mij!! ZE GAAT LEKKER NOOIT MEER WEG happy :) haahah leek wel een klein kind zo blij was ik.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat haar vorige eigenaar er van denkt heb hem smsje gestuurd maar niets gehoord. Hopelijk mist hij haar niet zo erg dat hij haar terug wil want dat kan echt niet meer hoor!!!!

Maar over het gewicht. mooi dan gaan we gewoon lekker verder op deze manier. bedankt voor het antwoord.



Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-02-14 - 21:45:24

happy :)

Als de vorige eigenaar moeilijk gaat doen dan halen we de luchtmobiele brigade erbij,laugh :Dlaugh :Dlaugh :D.

Nee zonder dollen, je doet het perfect, en die mabel zal heus wel aanvoelen dat er respect/liefde getoond word, nou en die krijg je meer dan tienvoudig terug.

wink ;)
Peter.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 249 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede