Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > ara Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-02-15 - 23:03:47

Kan je geen foto maken van de vogel zoals hij zit. Foto's blijken toch meer te zeggen dan woorden in veel gevallen.
Dat greg greg geluid lijkt zoals je het nu beschrijft eerder op het knarsen met de snavel. Dat doet mijn ara ook. Is geen enkel probleem dus!

Erwin


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-02-15 - 23:04:56

Dus toch iets met gedrag??
Maak er eens een foto van als hij dat doet, misschien werpt dat wat meer licht op de zaak ondanks we het geluid dan niet kunnen horen.
Laat hij zijn vleugels dan ook wat hangen, zakt wat door de poten en houd hij zijn kop wat scheef en opgericht.
Of toch maar even een vogelarts bezoeken zoals hiervoor vele adviseren.
Gert


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-02-16 - 07:54:51

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Mina,

In de buurt van jou zit
Ferdy Vandersanden
Strodorp 41
3620 Lanaken-Veldwezelt (B)
0032 89 72 17 76

Houdt ook praktijk in Maastricht. Weet ik zo alleen niet waar. Zelf ga ik altijd naar Lanaken.

Leo is een kweker/handelaar. Hij is er in eerste instantie voor zijn boterham, naturlijk. Het jammeren is dat Leo zelf veel kennis heeft van jonge vogels, opfokken van vogels en het kweken tot en met de verkoop, meer niet eigenlijk, kan wel geod kletsen. (Pas op, ik zeg niet dat hij niet goed is hoor).

Voor specifiekere kennis mail ik je ook het telefoonnummer van een kweker in Maastricht.

Succes
wink ;) Peter (Heerlen)


marthijn
Website Member
Posts :4

Website Member
2005-02-16 - 08:33:51

1500 gram voor een Blauwgele ara is abnormaal en te veel, het gemmiddelde gewicht van een normale Blauwgele volwassen ara ligt ongeveer tussen 900 en 1200 gram.Dus als hij echt 1500 gram weegt is dat 30 procent afwijkend.


dagstrand
Oud Lid
Posts :41

Oud Lid
2005-02-16 - 10:29:39

hallo voor alle duidelijkheid ik ga zeker met hem naar de arts foto probeer ik nog te plaaten en hij zakt niet door zijn poten maar leunt gewoon op zijn borst als hij vrij rond loopt loopt hij gewoon normaal hij kan het dus wel maar verdomt het gewoon wat betrefd het geluid dit is geen knarsen maar een soort geluid wat lijkt op bedelen wat hij deed toen hij een baby was en gevoerd werd zelfs tijdens het eten maakt hij dit geluid tenslotte nog bedankt allemaal voor jullie reacties



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 188 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede