Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > ara Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : ara
dagstrand
Oud Lid
Posts :41

Oud Lid
2005-02-16 - 20:32:23

hallo mensen kom net van de vogelarts af en schrikt niet mijn ara heeft een tic mee gekregen toen hij dus nog baby was ik vertelde waar ik hem vandaan had en hij knikte zo van ja dus komt waarschijnlijk dus ook nooit meer goed maar daar door hou ik niet minder van hem hoor in ieder geval allemaal bedankt voor jullie meeleven


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-02-16 - 20:40:49

Jammer, maar dat vermoedde had ik al, als vogels dit vanaf hun geboorte doen tot nu (2 jaar later) dan is het vaak geen ziekte maar gedrag(stoornis). De vogel moet met het grootbrengen toch een bepaalde imprint hebben gehad oid.
Kan me niet voorstellen dat ze uit zich zelf zulk gedrag gaan vertonen.
Het gedrag moet waarschijnlijk toch zijn beloont zodat hij het blijft vertonen of het is een soort nervositeit wat in bepaalde momenten/situaties opspeelt, je zou daar energie in moeten steken om te ontdekken wat het is, zodat je er aan kunt werken.
Jammer, maar gelukkig de vogel is er niet minder om happy :)


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-02-16 - 21:33:40

Fijn dat je even langs de dierenarts bent gegaan, toch een geruststelling voor jou en voor je ara. Jammer van die "tik" maar ach, wij mensen hebben ook allemaal wel ietswink ;) en gelukkig verkeert je ara verder in een goede gezondheid. Veel plezier met elkaar!


CHEETAH
Website Member
Posts :174

Website Member
2005-02-24 - 00:12:42

Waar heb jij de ara vandaag als ik vragen mag?


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-02-24 - 00:23:02

Ik ben heel blij te horen dat er dus niets ernstigs aan de hand is met je vogel. En zoals gezegt een tik kan geen kwaad. razz :p

Erwin


dagstrand
Oud Lid
Posts :41

Oud Lid
2005-02-24 - 08:43:39

de ara komt bij handels vandaan ps nu een paar dagen pap en andere trucs uitgevoerd en hij is nu veel stiller en rustiger ook veel aktiever


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-02-24 - 08:56:34

Het is een geruststelling dat hij nu al rustiger is. Ik zou zeggen gewoon een keer per dag pappen, en zo heb je een leuke interactie met je vogel. (Wel alleen maar een beetje als tractatie, je moet hiervoor geen maaltijd vervangen, let wel op zijn gewichtwink ;))

Ik ben blij dat het nu beter gaat.

Succes en veel plezier
wink ;) Peter



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 203 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede