Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > wat zou je doen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-02-25 - 12:48:20

Is ook wat ze geschreven heeft.
Heb ik goed gelezen.laugh :D

En dat is haar keuze.

Vind ik. laugh :D


dagstrand
Oud Lid
Posts :41

Oud Lid
2005-02-25 - 15:42:42

hallo peter jij heb perfect gelezen ik ben ook nog een zij ja en voor alle mensen wie niet goed lezen de vogel was inderdaad te verwent om hem nu minder aandacht te gaan geven en oordeel niet te snel kan je iemand behoorlijk mee raken was een moeilijke keuze maar uit liegde voor mijn beest had ik dat voor hem over


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-02-25 - 17:41:14

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

dagstrand ik hoop niet dat IK je beledigd heb...?
Als dat zo is.. excuses..! Het was niet zo bedoelt..! Ik vond het alleen vreemd dat iemand anders zich bemoeit met of jij je vogel wel of niet weg wil doen, om wat voor reden dan ook..



dagstrand
Oud Lid
Posts :41

Oud Lid
2005-02-25 - 19:18:04

hallo patty was zeer zeker niet tegen jou maar tegen de personen wie denken het beter te weten en mensen veroordelen om iets wat ze half lezen voel je dus vooral niet schuldig en wij kunnen gelukkig wel lezen


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-02-25 - 20:07:44

Omdat ik het naarboven heb gehaald wil ik dit toch even toevoegen. Ik zei dat ik het er persoonlijk niet mee eens ben en zal dat toelichten waarom niet want ik wil geen boze gezichten.

De grijze moet weg omdat hij verwent is.Ok maar dit heb je zelf gedaan en dan wordt nu het diertje gestraft en moet maar weg uit zijn vertrouwde omgeving. Maar een kaketoe gaat echt 4x zoveel aandacht vragen als een grijze doet. kaketoes worden in amerika ook VElcro's(hoop dat ik het goed schrijf) genoemd iets van wat op klitteband ofzo moet slaan?? Daarom zei ik dat ik het er persoonlijk niet met je mening eens was Dagstrand. Ik heb er voor de rest geen mening over want anders kan ik wel bezig blijven wink ;) en dit is dus ook niet boos bedoeld.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-25 - 22:13:56

quote
Ik vond het alleen vreemd dat iemand anders zich bemoeit met of jij je vogel wel of niet weg wil doen, om wat voor reden dan ook..




Ik weet niet of je zoiets wel vreemd kan noemen .. vind het een vrij logisch gevolg op een vogel verkopen en er net eventjes voor een vogel willen kopen , als dat niemand hier niets zou doen of op z'n minst vragen zou oproepen heeft dit forum maar weinig liefhebbers tot leden wink ;)


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-02-25 - 22:52:03

Het enige waar ik me dan toch zorgen over maak is het volgende:
Een kaketoe heeft inderdaad veel aandacht nodig, als de hormonen gaan spelen en de aandacht is er niet dan zal het niet leuk worden en zal de vogel zich waarschijnlijk plukken.
Deze vogels worden dan echt helemaal gek.
Ik denk dat je er goed moet over nadenken om te voorkomen dat je over een paar jaartjes weer een probleem hebt, maw pas dit in je eigen leven en toekomst, heb je er tijd voor als de grijze "te verwent is" de kaketoe heeft zijn aandacht ook nodig. De aangekochte vogel heeft geen keuze en wij op het forum kunnen dit niet bepalen.
Denk goed na, het zal lang gevolgen hebben, of marktplaats heeft dan weer een nieuwe advertentie.
Gert


dagstrand
Oud Lid
Posts :41

Oud Lid
2005-02-26 - 08:37:00

hallo mensen ik heb verteld over de grijze en wat de kaketoe betrefd ik heb een week terug al gezegd dat al mijn aandacht nu voor mijn ara plus de papegaaien wie hier nog zijn is ik weet zelf ook wel dat ik nu op dit moment geen aandacht voor welk ander soort heb ik heb er toen ook bijgezet dat mijn man een voilllere heeft en hij graag een kaketoe of zo erbij wou hebben


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-02-26 - 08:40:07

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
_______________________________________________
Ik weet niet of je zoiets wel vreemd kan noemen .. vind het een vrij logisch gevolg op een vogel verkopen en er net eventjes voor een vogel willen kopen , als dat niemand hier niets zou doen of op z'n minst vragen zou oproepen heeft dit forum maar weinig liefhebbers tot leden.
_______________________________________________

Zo is het, en niet anders.
En Dagstrand, je hebt het helemaal niet over een voliere gehad. Trouwens zou de grijze roodstaart ook wel in gekund hebben, zou hij lekker de ruimte hebben gehad.


dagstrand
Oud Lid
Posts :41

Oud Lid
2005-02-26 - 08:54:31

ramon als je een effe goed de berichten lees dan lees je dus wel degelijk dat mijn man een kaketoe zocht bij toppic kaketoe maar ben jij zelf een kweker of wat


marin
Oud Lid
Posts :18

Oud Lid
2005-02-26 - 10:05:10

Okee mag ik even zeggen dat ik beide partijen hier niet snap. Wij hebben een jaar erover gedaan voordat we eindelijk een grijze kochten. In dat jaar hebben we eerst uitgezocht wat we in huis haalde en hoe er mee om te gaan. Bij dit laatste hebben we ook een goeie begeleiding vandegene waar we hem gekocht hebben.Dus zowel die nieuwe kopers vind ik erg schandalig om een levend dier als speelgoed te behandelen en sorry dit is mijn mening ook dagstrand vind ik in deze verkeerd om ook zonder natedenken het dier te veel te verwennen en het dan maar aan zijn lot over te laten. Ik denk dat beide partijen beter hadden moeten nadenken waar ze mee bezig waren en ja het is naderhand erg makkelijk om een probleem dan maar op een ander te schuiven. Sorry voor deze reactie op dit verhaal maar dit is mijn mening maar ja ach wie ben ik??
groetjes miran


senna
Oud Lid
Posts :72

Oud Lid
2005-03-04 - 21:27:54

Hoi allemaal,

Allereerst snap niet waarom je kweker moet zijn om je mening te mogen geven. Als je een topic plaatst dan zullen bepaalde mensen het met je eens zijn en andere niet. Maar dat is de bedoeling toch van een Topic? Weten wat een ander zou doen?

In deze topic heb je het in ieder geval niet over een voliere gehad. En je kan er niet vanuit gaan dat iemand eerst heel vogelarena door moet spitten om alles bij te houden.

Wel ben ik het met je eens waar deze topic dan over ging, dat als je een vogel verkoopt en ze na anderhalve dag bellen en je het vermoeden hebt dat het gaat om een andere papegaai, ik precies hetzelfde zou doen. De reden waarom je hem weg doet maakt eigenlijk niets uit.

Ik ben wel een kweker, voor zover dat er iets toe doet, en heb dus dat ik regelmatig mijn kleintjes verkoop. Ze moeten een goede reden hebben wil ik ze terug nemen. maar ik zou het wel doen omdat ik erg aan mijn kleintjes hang.

gr corina



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 214 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede