Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Klikken pennant man + pop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Klikken pennant man + pop
Pastis
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-26 - 10:25:14 send message to Pastis

Hoi,
Henhier in de voliere een koppel pennanten, man 2004, pop 2003. Het valt mij op dat de vogels nooit samen op dezelfde zitstok vertoeven. Heb tot op heden nog geen enkele vechtpartij tussen beide meegemaakt en najagen van de man jegens de pop heb ik ook nog niet gezien. Maar zou het toch niet kunnen dta het tussen beide niet klikt.
Let wel het koppel heeft nu nog geen broedblok ter hunne beschikking. Zou het kunnen dat indien ik ze een broedblok geef dat ze zich misschien anders gaan gedragen??

greets Pastis


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-02-26 - 10:41:42 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Dat kan inderdaad snel veranderen, een nestkast tot de beschikking hebben zorgt vaak voor actie. Het is niet voor niks dat sommige australische parkietenliefhebbers de blokken na het kweekseizoen eruit nemen.
gert


Pastis
Website Member
Posts :111

Website Member
2005-02-26 - 13:30:46 send message to Pastis

Ik hoop maar dat het klikt, want beiden komenuit de hand eten, niet dat ze met de hand zijn opgebracht, maar ze zijn nu eenmaal zo tam geworden. Zo het zonde vinden een van beiden weg te moeten doen voor een ander. Want voorlopig heb ik geen plaats om er een tweede koppel bij te houden. De plannen voor nog een voliere te bouwen zijn er, maar de werken lmoeten nog aangevat worden. (hier zouden normaal Lori's of zonparkieten in moeten komen, of misschien geelbuiken.)

P.s: kan het kwaad om mijn Pennanten gedroogde rozijnen te voederen ?? Ze zijn nl verzot op de stukjes fruit die in het eivoer zitten. Ik moet de doos nog maar uit de kast halen en daar komen beiden reeds aan het gaas hangen . happy :)
groeten.


Fonje
Website Member
Posts :439

Website Member
2005-02-27 - 00:54:11 send message to Fonje

Ik geef mijn vogels (Kakariki's) om de andere dag fruitmuesli waarin dus veel rozijnen voorkomen. Rijk aan vitaminen en koolhydraten. En ze worden er niet vet van.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 228 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede