Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > rare actie van dennis papegaaien Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
volgende >>>


Auteur Onderwerp : rare actie van dennis papegaaien
etab
Website Member
Posts :42

Website Member
2005-03-02 - 11:42:01 send message to etab

Lees net een afbetalingsregeling op marktplaats voor dennis papegaaien.
Ben ik nu gek of reken ik fout.

Aanschaf papegaai 199
aanschaf kooi 145
aanschaf speelgoed voeding en transport(?) 75
totaal 419

Als je 83.80 aanbetaald en 27 per maand 1 jaar lang. betaal je totaal 407.80 ????
Dus ben ik minder kwijt?????????????

Ben ik nu gek of snap ik hem niet. Een bedrijf dat financieert en geen rente heft en feitelijk bij afbetaling korting geeft? Die worden nooit rijk dan?
Wat betekent dat * achter die 27 euro?
U betaald tussen de 20 & 30% aan dat is 83.8 dat is exact 20 %... waar is die 30 dan?

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/dieren/vogels/223426.htm%3Fret%3D%252Fmarkt%252Fdieren%252Fvogels.htm%253Fjs%253D1%2526zoek%253D%2526fo%253D%2526rv%253D30%2526submit%253DZoek%2526av%253D%2526pv%253Dnh


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-03-02 - 11:50:35 send message to goffini

laugh :D


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-02 - 11:55:29 send message to Lennart

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Wat betekent dat * achter die 27 euro


Ik denk dat dit ook het addertje onder het gras is want dat sterretje zou wel eens heel goed kunnen betekenen: exclusief rente!

En hij verstrekt jou geen lening dat doet Comfort Card, want daar werkt hij mee.
En als je nu verschrikkelijk veel rente wil betalen moet je die nemen! En die aanbetaling is de wettelijke minimum-aanbetaling die de Comfort Card vraagt!
Dennis heeft hier niets mee van doen, al wordt dat wel gesuggereert! Want die krijgt gewoon zijn geld van Comfort Card. En jij hebt bij een commerciële instelling een lening lopen van een jaar of drie!

Kortom etab:
Je wordt belazerd waar je bij staat!

Lennart wink ;)


etab
Website Member
Posts :42

Website Member
2005-03-02 - 11:56:59 send message to etab

dat begrijp ik wel, maar ik vindt dit echt zo'n actie van. Hoe maak ik mijzelf zo snel mogelijk belachelijk bij mijn klant actie.

Als ik al een papegaai wil A)niet daarvandaan B) niet op afbetaling.

Ik vindt het gewoon een lachtertje.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-02 - 12:00:18 send message to Lennart

Je zult versteld staan hoeveel mensen hier in trappen en die er de afgelopen jaren al in getrapt zijn!

Lennart wink ;)


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2005-03-02 - 12:10:13 send message to henkmeer

Hij probeert alleen kwekers op de kast te krijgen, en kijk het is hem weer geluktlaugh :D
Ook negatieve reclame is reclame.
Bekijk zijn site maar is
Henk


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-03-02 - 12:15:49 send message to ParkietenPeter

shocked 8O Hét D-virus slaat weer toe. Het is toch net een zeer hardnekkig virus! laugh :D razz :p

In tegenstelling tot kliermaagdillitatie is hier trouwens wel een medicijn voor ontwikkeld.

NRMDZ afgekort: Niet Reageren Maar DoodZwijgen.

razz :p Peter


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2005-03-02 - 12:26:25 send message to henkmeer

Is wel het bestelaugh :Dwink ;)


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-02 - 12:50:28 send message to Lennart

Allemaal met jullie eens!
Ook ik heb dat in het verleden gezegd!
Vergeet niet dat wij het met zijn allen eens zijn en het weten! Hoe? Omdat we op dit forum met zijn allen daar al genoeg over geschreven hebben.

Maar er komen hier ook heel veel bezoekers die er niets van weten en op dit forum proberen info te vergaren en dan vind ik dat een gepaste waarschuwing op zijn plaats is!
Vandaar dat ik ook inhoudelijk in ging op de vraag over de aanbieding en duidelijk probeer te maken hoe ze belazerd worden!

Want als er niks over te lezen valt, staat dit soort mensen toch sneller in de winkel als dat je denkt en dat moet kostte wat het kost vermeden zien te worden!

Ja, ook ik weet hoe hij over kwekers denkt.
Daar is volgens mij dan ook maar 1 oplossing voor: Toon aan dat je kwalitatief beter bent!
En dat kan volgens mij dan ook alleen maar op deze manier middels het forum.

En al behoeden we er maar één om toch de gang naar de winkel te maken dan hebben we al veel verdient met zijn allen als kwekers en hobbyïsten!

Lennart wink ;)


ristje
Website Member
Posts :66

Website Member
2005-03-02 - 12:53:56 send message to ristje

ik vind dat henk 200% gelijk heeft
laten we met zen allen gewoon die dennis of wat dan ook met rust laten
hij zit er volgens mij gewoon op te wachten tot er weer een of ander discussie ontspringt op de forums
hoe meer je over iets praat hoe minder snel je iets vergeet dat is zijn doel
als men over hem praat is toch ook reclame en het kost hem geen cent
laat die HANDELAAR toch gewoon doen
en koop je vogels bij een kweker
dan weet je tenminste waar hij vandaan komt en weet je wat je koopt
en een papegaai kopen op afbetaling vind ik absurd
dat beest moet toch ook eten dat kost ook geld
gaan ze dat geld dan ook lenen misschien
zielig als ik papegaai moest zijn en ik moest bij zulke mensen terecht komen en wachten tot er geld is eer ik eten kreeg


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-02 - 13:21:05 send message to Lennart

quote
hoe meer je over iets praat hoe minder snel je iets vergeet dat is zijn doel


Juist!!!!!.... en dan is het aan ons om wel de juiste voorlichting te geven! Want met je mond houden bereik je helemaal niets! Zeker tegen dit soort figuren niet!

quote
en een papegaai kopen op afbetaling vind ik absurd


Dat zou ook niet mijn voorkeur hebben, maar jij kunt nu eenmaal niet in andermans portemonaie kijken..happy :)! Laat staan beslissen voor iemand....shocked 8O

Ik ben ondertussen zover dat je zelfs met goede argumenten tegen hem verder komt dan hem te negeren of dood te zwijgen! Hij verkoopt toch wel!

Dat gaat pas veranderen als de import verboden wordt en dat hij uiteindelijk afhankelijk wordt van die zelfde kwekers die hij nu zover de grond intrapt!

Lennart wink ;)


DenisdeV
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2005-03-02 - 13:21:22 send message to DenisdeV

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Tsja,doodzwijgen binnen grenzen. Zogauw mensen mij vragen om advies over papegaaien begin ik altijd te lachen. Ja,zeggen ze dan jij hebt toch een naamgenoot die ze ook verkoopt. Nou nee,gelukkig ben ik de trotse bezitter van één N,en daarnaast weet ik niets van papegaaien,behalve dat deze handelaar zwaar onbetrouwbaar is. En dat stukkie vermeld ik de mensen wel.

Een tegenvraag. Hoe komt het nu dat hij geen vergelijkbare concurrent heeft ? Er zijn weliswaar een aantal handelaren die ook appageaaien hebben,en kwekers die wat groter zijn,maar geen van allen met winkel met alle speeltjes,kooien e.d. Heeft iemand daar een idee van ? is het de investering die te groot is ? of heeft hebben complete concurrenten wel bestaan en zijn die (al dan niet zachtzinnig) de markt door hem uitgedrukt ?



ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-03-02 - 13:25:17 send message to ParkietenPeter

quote
Tsja,doodzwijgen binnen grenzen.

uhm, eigenlijk bedoelde ik dat ook. sad :(
(waarom schrijf ik dat dan niet)

Altijd negatief blijven over zo iemand.

En andere? Tja, ik denk dat je dit gevoelig punt beantwoordt hebt.

Niks voor iemand van ons? laugh :D

wink ;) Peter


DenisdeV
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2005-03-02 - 13:55:22 send message to DenisdeV

quote
Niks voor iemand van ons?

Waarom denk je dat ik dit vraag ? Ik heb ook wel eens mijn dromen.......... EN aangezien niet alle dromen bedrog zijn,en hier een heel grote groep kenners zitten,kunnen jullie mij misschien uit de droom helpen,dan wel verder helpen......


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-02 - 14:07:13 send message to Lennart

quote
Waarom denk je dat ik dit vraag ? Ik heb ook wel eens mijn dromen..........


Ik denk dat je het zo moet zien Denis (met 1 n):
De meesten hier op het forum zijn liefhebbers/houders. Er zijn een aantal goede kwekers maar doen dit hoofdzakelijk om de liefhebberij. Een winkel is heel wat anders. Je zult dan inderdaad moeten gaan investeren en dat is niet weinig! Als handeltje er bij is ook niet lucratief om dat je op een gegeven moment meer naar de belasting kan gaan brengen dan dat je verdient. Ik denk dat dat de reden is wat velen er van weerhoud om daar mee te beginnen.

Lennart wink ;)


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-02 - 14:11:52 send message to Lennart

quote
dat begrijp ik wel, maar ik vindt dit echt zo'n actie van. Hoe maak ik mijzelf zo snel mogelijk belachelijk bij mijn klant actie


En hij kan de papegaaien niet aanslepen! Hoe komt dat dan?

Wat late reactie want ik had hem over het hoofd gezien.....sad :(!

Lennart wink ;)



Pagina : 1 2 3 4 5
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 238 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede