Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Handopfok grijsjes Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-03-04 - 23:15:42 send message to Elfje

Ik heb je dat al eerder zien schrijven over een fruithapje maar waarom leer je hem niet om fruit en groentes los te eten. Dat fruithapje heeft minder voedingswaarde dan zijn pap plus er zitten veel suikers in die je vogel niet nodig heeft. Dus als je dat fruithapje laat vervallen pakt hij misschien wel zijn papvoeding weer op.

Maarja ik ben ook maar een leek die een beetje logisch probeert te denken.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-03-04 - 23:16:28 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Als ze 10 weken is, dan vliegen ze normaal uit. Dus wat gewichtverlies is logisch te verklaren, dit is in deze periode normaal.
Rond deze periode zijn ze ook vaak niet meer zo gewillig om te eten (opstandig soms naar de verzorger toe, tenminste mijn ervaring).

Hij/zij zal wel vaak met de vleugels klapperen, zorg gewoon dat er wat zachtvoer en dergelijke voorhanden is dat hij zelf al wat kan gaan pikken/eten.

Zolang hij helder uit de ogen blijft kijken en niet scherp op de borst voelt zou ik men nog niet zo snel ongerust maken.
Gert


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-03-04 - 23:17:12 send message to Pattie

Elfje wat voor ziekte had jouw grijze dan..?? Kayo is getest op PBFD en polyoma en dat was goed dus ik ga ervan uit dat hij dat niet heeft.. Hij ziet er ook mooi gezond uit en groeide eigenlijk heel erg goed tot afgelopen maandag.. toen at hij slechter en begon af te vallen..


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member