Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Is die van Mij nou zo SUPERSLIM of....................... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Is die van Mij nou zo SUPERSLIM of.......................
Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-03-19 - 20:02:44

Zijn alle grijsjes zo bijdehand?

Mabel heeft in de korte tijd dat ze nu hier woont 5 weken al zoveel nieuwe woorden/geluiden geleerd. Ze pakt alles veel sneller op dan Nicky ooit deedt. En die kon ook lekker praten en geluidjes maken.

Van de week werdt ik geroepen toen ik even de kamer uit liep happy :)
Ze is echt hartstikke leuk en vreselijk DRUK. Volgens mij heb ik een vogel met ADHD happy :) LOL


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-03-20 - 21:34:24

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

happy :)
Het klikt gewoon perfect tussen jullie beide,dat draagt zeker bij, dat ze ook de woordenschat uitbreid.
Soms kun je echt versteld staan hoe vlug ze iets opnemen.
Het is niet de papegaai die de uitzondering is, maar de interactie tussen verzorger en papegaai maakt dat het leerzaam is voor beide, en toch genieten/plezier hebben.
Heb het al eerder laten weten, je doet het gewoon harstikke goede met Mabel, ga zo door, en je krijgt iets terug, wat maar voor weinige is weg gelegd.
Kan gewoon niet anders dan dat Mabel zich heel prettig voelt en dat laat ze merken ook.



Maar dat ze slim en wijs zijn staat buiten kijf.
Chico leest zelfs de krant (hardop)laugh :D


wink ;)
Peter.


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-03-20 - 21:40:42

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoi peter, nou Mabel laat toch wel weten dat mijn man haar vriendje is hoor happy :) maar zodra hij niet thuis is dan wil ze met mij mee door het hele huis. Kijken in de keuken wat ik aan het doen ben etc. En dan kan ik alles met haar doen, maarja zodra ze de deur hoort is het PIEPPP en dan is haar vriendje der en dan moet ik maar weg blijven wink ;) LOL Mijn vriendin loopt al te dollen dat ik maar een groene helemaal voor mezelf moet krijgen wink ;)

Als we naar haar kijken hebben we ook echt het gevoel dat ze het reuze naar haar zin heeft(gelukkig maar happy :)

bedankt voor het complimentje.

hahahahaha die Chico is helemaal clever happy :)

groetjes Ria



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 235 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede