Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > lori"s Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : lori"s
rode lori
Website Member
Posts :1

Website Member
2005-03-31 - 10:35:31 send message to rode lori

hallo, Vogelliefhebbers.

Kun je een koppel lori van de blauwe bergen in een kooi zetten van de afmeting 2.50m bij 3.00m.
Een nachthok van 1.20m bij 2.00m.Maar met de volgende vogels Grasparkieten met jongen,kakarikies,pruimkoppen,valken en pennanten.



dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-03-31 - 11:06:25 send message to dooren

Ik heb vorig jaar bij een duitse liefhebber gezien dat er een koppel blauwe bergen zat, samen met grasparkieten. Dus dat kan.
Maar de andere soorten lijkt mij gezien de ervaringen (zeker penanten) niet verstandig.
Vogels altijd allemaal tegelijk introduceren in de voliere, geeft het meeste kans van slagen.

Ik zal mijn duitse collega wel even mailen of hij nog andere soorten bij het koppel lori van de blauwe bergen had zitten. Ik hoop je binnenkort te berichten. (ik wil even zeker weten of de andere soorten erbij kunnen) Hij had zelf jongen met deze 2 soorten.

Ander "kritische" noot, grasparkieten zijn vaak latent van polyoma virussen, dus je blauwe bergen kunnen dit dan wel zeer gemakkelijk krijgen.
Je moet als je verschillende soorten bij elkaar zet niet alleen kijken of het elkaar verdragen, maar ook of dit soort zaken niet meespelen.
Groet gert


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-03-31 - 13:33:40 send message to Wickingh

Hai,

ik zou het risico niet nemen,zeker niet als ze gaan broeden worden ze erg fel en verdedigen ze de omgeving van hun nestkast zeer heftig,

mvg Frank



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede