Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > volliere leeg! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2008-02-09 - 22:53:54

Laten we 1 ding voorop stellen zie je 1 rat of muis reken er dan geheid op 10.

marterachtige 1 of koppelgewijs.

beste is om betonnenvloertje te storten en de voliere te plaatsen op een gemetseld muurtje van 50cm hoog hier een dubbele schrikdraad plaatsen maar dan de 1 korter op de muur geplaatst als de ander.

Beschermd of niet als ik er teveel last van heb wordt het opgeruimd.Als niet goedschiks gaat dan maar.....


lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2008-02-10 - 11:39:32

Wat verschrikkelijk! Ik zou in iedergeval de resterende vogels uitvangen en in een kooi onderbrengen totdat er een oplossing gevonden is!


mootje
Website Member
Posts :322

Website Member
2008-02-10 - 21:09:19

Die oplossing zullen ze ondertussen wel al hebben, dit is een topic van bijna 3 jaar oudwink ;)


lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2008-02-10 - 22:20:59

Jeetje. Nou fijn dan, een oude topic oprakelen.


Ko1
Website Member
Posts :1

Website Member
2008-02-13 - 21:57:00

Hoi,
Heb onlangs hetzelfde meegemaakt. Ben 8 kwartels, 6 kanaries, 2 glosters, 2 diamantduiven, een sijsje, een japans meeuwtje en, wat me het meest heeft geraakt, een wever-vrouwtje kwijtgeraakt. Ook in de voliere alleen een paar veertjes en voor de rest nix. Eh. inderdaad ook een gaatje van ongeveer een centimeter of 2.
Ben toen direct overgegaan tot een op dat moment drastische maatregel. Tijdens de vorst een stuk afgegraven en ingelegd met centimeter gaas. Hele voliere mee voorzien. Sinds die tijd geen problemen meer gehad. Wel veel geultjes gevonden, maar geen vogels meer vermist.
Tot voor kort hadden we geen flauw idee wat er aan de hand was. Tot het moment dat mijn ouders op visite waren. Mijn vrouw belde me gelijk op m'n werk. 'Schat, we hebben last van ratten." Ik wilde het niet geloven maar gelukkig was er een camera voor handen. Nu geloof ik het. Had niet verwacht dat ratten een dergelijke slachting konden aanrichten. Ben nu bezig de hele voliere te bestraten en alle verzakkingen die al het graafwerk met zich heeft meegebracht te herstellen. Een hele klus maar jah. sad :(
Hoop voor jou dat je alles weer snel op peil hebt. Zal een hele klus zijn.


Groetjes

Ko



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 151 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede