Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Pellets Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-05 - 15:02:23

Ze krijgen van mij ook fruit,groentes en noten erbij.Maar zaden is gewoonweg niet nodig.Dat zit in de pellet.In de HP,die ik gebruik,zie je ook zaden zitten,dus het is niet allemaal fijn gemalen.


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-05 - 15:09:49

Nou,je moest eens zien ,hoe hij de pellets eet.Hij vind ze erg lekker.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2006-03-05 - 15:10:44

Tja,

als jij je vogel(s)zonder noodzaak graag veel te dure pellets wil geven ,be my guest , maar ik doe iig niet mee aan de geldklopperij van Dr.H.,

mvg Frank


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-05 - 15:24:51

Ik wil voor mijn vogel,s gewoon goede voeding.En als dat iets duurder is,prima.


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-05 - 15:29:36

Ik vind rondom 7 euro per week voor 2 gaaien niet veel.En ik koop mijn voer gewoon bij de dierenzaak,die heeft zijn eigen leverancier.Dus don,t worry,er komt geen hooimeijer aan te pas.wink ;)


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2006-03-05 - 15:53:56

Sorry,

dan ben je verkeerd geinformeerd, Dr.H. is de enige leverancier hier in Nederland, dus hoe hij er ook aangekomen is Dr.H. wordt er beter van.

Ennuh sorry hoor er zijn meer wegen te bewandelen dan alleen de Dr.H.weg om een gezonde papegaai te krijgen en te houden.
Het vervelende is dat deze man je wilt laten geloven dat je alleen met Harissons het goed doet en dat stuit mij zeer tegen de borst,

mvg Frank


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-05 - 16:07:00

Wat ik al zei.De dierenzaak heeft een eigen leverancier en dat is niet Hooimeijer.Er zijn idd meer wegen te bewandelen ,om HP te verkrijgen.
En ik persoonlijk heb mijn eigen DA hier in de buurt.En dat is weer niet hooimeijer.
Ik zelf ben tevreden met het voer,dus daarom koop ik het.Niks meer en niks minder.


oeda
Website Member
Posts :11

Website Member
2006-03-06 - 21:33:46

Ik heb het geprobeerd, of ik het zelf kon importeren,(mijn bedrijfje) maar dat gaat dus echt niet he, dr H heeft het alleenrecht. Dat jouw dierenwinkel het niet bij H direct koopt, geloof ik direct, maar als het de echte zijn, komen ze via hem binnen!


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-03-07 - 06:30:37

Ik denk dat het hier om de happy bird pellet gaat en niet om de harrisson pellet.
En naar mijn weten heeft dr.H daar niets mee te maken.


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-07 - 09:35:57

Ik geef het op.Als sommigen van jullie mij niet willen geloven,prima.Harrison en hooimeijer schijnt nogal een heet hangijzer te zijn.Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening.
En het betreft wel dergelijk de echte harrison pellets.Mijn gaaien doen het er prima op en daar gaat het me om.


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2006-03-07 - 16:43:32

Ik heb op de site van harrison gekeken en idd de heer h is de enige importeur in nederland,wat niet zegt dat hij de enige is die het verkoopt maar alle verkoop punten in nederland kopen het wel bij H of ze halen het uit de ons omringende landen.


qwerty
Website Member
Posts :11

Website Member
2006-03-09 - 19:50:22

is er iemand die ervaring heeft met bingo


qwerty
Website Member
Posts :11

Website Member
2006-05-03 - 22:19:18

ik gebrijk al jaren bingo voormijn amazone papegaaien is er nu niemand die het ook gebruikt of gebruikt heeft ik ben wel benieuwd of het goed of is er een bettere pellet



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 114 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede