Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Mijn update :) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Mijn update :)
natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-04-22 - 10:40:53 send message to natasja

Het word eigenlijk tijd voor nieuwe foto's maar laten we eerlijk zijn .. een edel lijkt zo sprekend op een andere edel dat iedereen wel kan dromen hoe ze eruit ziet wink ;)

Kiek is nu 16 maanden oud en nog steeds voor mij een ontzettende lieve vogel die nog steeds van andere niets moet hebben behalve dan buiten haar kooi en buiten bereik van mij , dan kunnen ze haar oppakken en naar de kooi brengen , voor mij is het eigenlijk een beetje vreemd om te zien hoe voorzichtig mensen omgaan met een vogel die ik blindelings vertrouw , maar ze hebben gelijk want ze kan ze lelijk bijten happy :)

Ze heeft vandaag voor het eerst haar naam gezegt , heel duidelijk ! en ook heel duidelijk een imitatie van mijn stemgeluid , erg leuk om te horen , ze begint al steeds meer te zeggen , kan de naam van onze hond Tommie zeggen , zegt He ?! en moet regelmatig erg hard lachen happy :)

Ze is voor mij absoluut de perfecte vogel en dit is dan ook de reden waarom ik zo blijf twijfelen om er een edel man bij te kopen , die keuze stel ik dus nog steeds uit tot ik het aan ga durven happy :)

Nou zover mijn update over mijn liefste en mooiste vogel van de wereld happy :)

Ben benieuwd hoe het met jullie vogels gaat dus wie wat toe te voegen heeft ... ga je gang happy :)


Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2005-04-22 - 11:00:27 send message to Riboet

Kijk, goed nieuws is ook nieuws. Oke, Natasja heeft dus de liefste edel ter wereld, maar ik heb dus de drie liefste grijze roodstaarten van de wereld razz :p laugh :D laugh :D.

Twee ervan zijn broer en zus (20 maanden) en die zaten samen in een kooi en de ander is een jaar of 6 ouder en die zat apart. Maar ze waren wel iedere dag samen los op de papegaaienspeelplaats.

Maar sinds een paar dagen heb ik ze samen in een binnenvoliere en dat gaat verbazend goed.

Hoewel op de papegaaienspeelplaats vaak ondenkbaar, delen de twee gaaien die elkaar het minst mogen nu namelijk bijna altijd de ruststok. Grappig hoor; zo zie je maar weer; ze kunnen niet met en niet zonder elkaar!

Maar het is wel prettig dat die drie eigenwijsjes nu gewoon samen in een verblijf zitten. Scheelt een hoop ruimte in mijn woonkamer en omdat ze nu die binnenvoliere hebben, voel ik me ook niet zo schuldig meer als ik eens een dag geen tijd heb om ze op de papegaaienspeelplaats te zetten.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-04-22 - 23:59:35 send message to natasja

eigenlijk .. hoort daar wel een foto van bij he wink ;)

Maar fijn dat het zo goed gaat , ik heb 3 amazones gehad , 2 ervan ook nestgenootjes en later ging er ook 1 de voorkeur aan de onverwante vogel geven , grappig om te zien in een wereld waar familie vaak zo kliekt wink ;)


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-04-23 - 02:01:00 send message to tonnl

Heel andere vogels hier, kleine tropen. Maar, ook dat gaat reuze goed.
De bergastrildes hebben een prachtig nest gebouwd, ik hoop zo dat die (zeer moelijk te kweken soort) jongen gaat grootbrengen dit jaar.



Verder wordt buiten heel veel gebouwd en ook al gebroed, het gaat bijzonder lekker.
Ton.
Ik zal proberen een mooie foto te maken van het prachtige nest.


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-04-23 - 06:58:42 send message to Elfje

Gaaf he dat ze nu lekker dingen gaat leren zeggen.
Hier gaat alles ook goed wink ;) Mabel heeft haar eerste logeerpartij gehad en mijn schoonmoeder heeft het overleefd maar ik geloof dat ze liever 2 amazones hadden gehad die afentoe een schreeuw geven dan 1 kleine grijze die de hele dag der snavel niet houdt en ontiegelijk houdt van graven in haar reiskooi. Wij hebben niet van te voren gezegd dat ze zo'n rotzooi zou gaan maken happy :) LOL we hadden er wel een Swiffer duster bij gedaan voor de gein maar die snapte ze pas toen wij terug kwamen wink ;) al dat stof.


Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2005-04-23 - 09:15:33 send message to Riboet

Natasja schreef:

"eigenlijk .. hoort daar wel een foto van bij he wink wink ;) "

Vooruit dan wink ;):


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-04-23 - 16:29:30 send message to natasja

ik zie 3dubbel ! happy :)

Mooie vogels hoor , leuke foto ook !



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede