Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Vogels aankopen in het buitenland via e-mail/ telefonisch contact Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Vogels aankopen in het buitenland via e-mail/ telefonisch contact
Miko
Oud Lid
Posts :25

Oud Lid
2005-04-26 - 17:08:30

daar ik op zoek ben naar een pop voor mijn Amazone Xanthops, en ik deze niet meteen hier niet meteen in contact ben gekomen met kweekers in Belgie, ben ik via internet op zoek gegaan naar kweekers in buurlanden.
Henb iemand gevonden via Googel.
Mijn vcraag nu is of er echter iemand ervaring mee heeft met het aankopen van vogels in het buitenland.
zijn daar speciaale papieren voor nodig voor het transport? Moet men speciaale aanvragen indienen? Moet de vogel aan de grens in quarenteine?
Ik heb de vogels nog niet gezien, niet op foto of in het echt, alles is tot hierteo via e-Mail gegaan.....
de verkoper stelde voor de vogels zelf te verzenden in plaats van ze gaan halen, zodoende dat ik de kost niet heb voor de reis...
Heet iemand soortgelijke ervaring reeds ondergaan of zal ik mij hier laten "in het zak steken"?


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-04-26 - 18:50:07

Beste Miko, als je nagaat hoeveel mensen zich belazerd voelen bij aankoop van vogels met een persoonlijk kontakt tussen koper en verkoper, zou ik mezelf 2x bedenken voordat ik vogels koop in het buitenland en als pakketje sad :( laat bezorgen. Ik weet zeker als je alle regels kent of slim genoeg bent om alle narigheid voor te zijn het ook wel goed kan gaan maar als ik het moest zeggen.... neem liever geen risico.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-04-26 - 18:53:32

o... en miko, je vraag staat in de verkeerde topic. Zet hem bij kweek en verzorging, krijg je wellicht meer reakties.
Groetjeshappy :)


Miko
Oud Lid
Posts :25

Oud Lid
2005-04-27 - 11:11:00

Hey bedankt,
Naar aanleiding van enekel mails die ik gisteren nog van die persoon ontving, denk ik toch dat het veel raadzamer is om op deze manier geen vogels aan te kopen.heb het gevoel dat ik nooit vogels zou gezien hebben als ik het geld overmaak....
Toch bedankt



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 234 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede